Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 12 juni 2016

Spring

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een voorjaarskaartje voor jullie. Deze heb ik gemaakt met de Dutch Swing Card Art 6.


De basis heb ik overgenomen uit kraftpapier. Daarna de rilranden gerild en de bovenste en onderste lijn gesneden. Zo komt het middelste gedeelte los te staan.

Daarna heb ik alle matgedeeltes overgenomen op het designpapier van Noor! Design Botanical Paper Bloc.


Aan de linkerkant heb ik de blauwe bloemenrandmal van Noor! Design geplakt. Hierop weer de bloemen uit de Vintage Flourishes serie van Noor! Design .

Bij een voorjaarskaart horen natuurlijk ook vlinders. Deze vlinder is de Paper Art vlinder van Dutch Doobadoo.

Bovenaan heb ik bloemen geplakt van Noor! Design en Precious Marieke. De bloemen heb ik gestanst uit hetzelfde designpapier. Bij de bloemen van Noor! Design heb ik gestempeld met Dew Drop inkt Brilliance, pearlescent, kleur Rust.


Hier heb ik op het designpapier de Dutch Doobadoo mask Swirls gelegd. Echt een supergave mask. Daarna heb ik met een dauber en Distress inkt Vintage Photo deze swirl erop gestempeld.

Rechtsboven zie je de Dutch Doobadoo Paper Art Text Balloons. Deze zijn echt zoooo leuk. Op een vel zitten diverse text balloons met verschillende teksten.

En ook hier mocht uiteraard de Paper Art Vlinder niet ontbreken.


De stempel heb ik gestempeld met Memento Inkt Rich Cocoa en ingekleurd met Brushmarkers. En echt, wat kleuren ze superfijn!

Lijkt je het leuk om de Brushmarkers uit te proberen?

Kom dan gezellig naar HobbyVision op 2 juli a.s. Dan hebben we een Kleur Try-Out dag. Op deze dag kun je in 3 workshops 3 verschillendekleur mediums uitproberen en bij de 4e workshop ga je hiermee een project maken? Je kunt je opgeven via de webshop.




Ook aan de rechterkant heb ik de blauwe bloemenrandmal van Noor! Design geplakt. Onderaan de kaart heb ik een gedeelte van het hekje uit de One of A Kind set Spring van Noor! Design geplakt. En ook hierop een vlindertje uit de Dutch Doobadoo Paper Art Vlinders geplakt.



Onder en boven heb ik nog een rij met parels geplakt. Dit heb ik gedaan met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White.

En bovenaan nog een andere vlinder. Deze komt uit de One of A Kind Set Spring van Noor! Design.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren,

Ik wens je nog een hele fijne dag en hopelijk gaat het zonnetje nog een beetje schijnen vandaag.

Liefs,


Alle artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen in de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij dat artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - nummer 6  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Text balloon  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - SwirlsNoor! Design - One of a Kind - Spring set  Noor! Design - Paperboc 15 x 30 cm - Botanical  Noor! Design - Blauwe mal - Bloemenrand  

Noor! Design - Stamp + Stencil - Crafty Coctail Flowers  Noor! Design - Clearstamp Silhouettes - Narcis  Distress Inkt - Mini - Vintage Photo  Winsor & Newton - Brushmarker - Set Vibrant Tones (12st)  Copic papier - Perfect Colouring Paper A4  

Joy! Crafts - Kraft papier A4  Tsukeniko - Sponge Dauber  Stansmal - Precious Marieke - Flowery - Buttercup Trio


Geen opmerkingen: