Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 19 juni 2016

Sun, Sea & Serenity

Goedenavond allemaal !!!

Ik heb vandaag weer een simpel kaartje voor jullie :) Ik ben weer even bezig geweest met de gelli plate !!
Dit kaartje is maar 11 x 11 cm. Het hoeft niet altijd een grote kaart te zijn ;)

Ik heb hierbij de kleine gelli plates gebruikt.

Ik ben begonnen met distress inkt op de gelli plate, hierna heb ik er een mask stencil van Dutch Doobadoo op gedaan en ben er nogmaals met de brayer overheen gegaan.

Vervolgens heb ik het zeepaardje van Noor! Design erop gestempeld.
Helaas is deze stempelset niet meer leverbaar, maar er zijn genoeg andere mooie stempels waar je precies hetzelfde mee kunt doen.

Ik heb er nog een mooie tekst bij gestempeld.

De tekst en het zeepaardje heb ik gestempeld met distress inkt Pumice Stone.

Aan de linker- en rechterkant heb ik gestempeld met een stempel van Studio Light.

Verder heb ik nog wat plakparels erop gedaan.
Heb ik hier en daar wat witte stippeltjes aan gebracht met de sharpie pen.

Onderlangs nog een stukje touw en klaar is de kaart.

Het hoeft echt niet altijd ingewikkeld te zijn :)

Ik hoop dat ik jullie weer een heel klein beetje heb kunnen inspireren !!

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Gelli Printing Plates - Set Mini`s - Round, Square, Triangle   KippersHobby - Brayer - Rubber Brayer   Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Bubbles   Distress inkt - Mini - Pumice Stone   Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/RollClearstamp - Studio Light - Love & Home STAMPLH127


Geen opmerkingen: