Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 24 juni 2016

Winter Wonderland

Vandaag is het mijn beurt om iets te laten zien op het HobbyVision Design team blog. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Card Art mal Christmas Stockings van Dutch Doobadoo. Wat een super leuk model weer hé?


Ik heb hiervoor de Sweet Winter Season lijn van Studio Light gebruikt, deze blijft erg mooi. Ook de plaatjes komen uit deze lijn.



Rechts onder heb ik nog wat filmstrip ribbon van Tim Holtz verwerkt, een Cardboard Art want en wat sneeuwbolletjes.

De want heb ik op kleur gebracht met de Versamagic Aspen Mist en daarna nog wat streepjes gezet met de Sharpie White.


De Poinsettia is een nieuwe mal van Noor! Design die deze week is uitgekomen, deze mal zit in het One of A Kind - Christmas set. In ditzelfde set zitten ook de leuke belletjes die ik op de houten wasknijper heb verwerkt.
Deze belletjes heb ik uit Metallic zilver kaartkarton gestansd en de Poinsettia uit Metallic wit kaartkarton.

Ook zie je nog de mooie Paper Art Ijskristallen, deze heb ik op kleur gebracht met de Versamagic Aspen Mist.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

PRE-ORDER 1 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Stockings  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - ijskristallen Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Hats and gloves Scrapvel Studio Light - Sweet Winter Season - SCRAPSW01 Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS498 Tim Holtz - Filmstrip ribbon Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White Sneeuwbolletjes Kant Halbach - White 25mm - 2019 kleur 11 Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10  Papicolor Metallic - Pearlwhite A4/250grs Papicolor Metallic - Metallic A4/250grs Prima Marketing Distress tool DecoArt Media - Crackle Paint White

Geen opmerkingen: