Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 15 juni 2016

Wishing you Sunshine !!

Hallo allemaal !!!

Ik ben weer eens aan de gang gegaan met de gelli plate.
Wat is dit toch leuk om te doen :)

Weer eens totaal een andere kaart.


Ik ben begonnen met wit kaart karton van 27 x 13,5 cm/
Hierop heb ik rood karton gedaan.

De ronde gelli plate heb ik bewerkt met de kleuren distress inkt, Evergreen Bough en Barn Door.
Dit heb ik goed uitgesmeerd met de Brayer.

Hierna heb ik er een stencil van Dutch Doobadoo op gelegd.

Vervolgens heb ik de bloemen gestempeld en ingekleurd met dezelfde kleuren distress inkt.
Deze stempel is van Stampendous "Blossom Spray"

Hierna heb ik de cirkels en de bloemen bewerkt met Wink of Stella, dit is een mooi glimmertje, helaas is dit op de foto niet te zien.

Op de hoekjes heb ik met een beetje distress inkt wat spetters aangebracht met de stempelset Grunge van Noor! Design.

Ook de tekst komt van een sheet van Noor! Design.

Het is een eenvoudige kaart geworden, ik hoop dat ik jullie ook met deze weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje, een heel fijn weekend toegewenst en tot de volgende keer !





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Gelli Printing Plates - 4   KippersHobby - Brayer - Rubber Brayer   Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Bubbles   Distress Inkt - Mini - Evergreen Bough   Distress Inkt - Mini - Barn Door   Brushpen - Wink of Stella - Glitter ClearNoor! Design - Clearstamps Engelse teksten Welcome



Geen opmerkingen: