Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 26 juli 2016

Vliegtuig adventure

Hoi,

Mannenkaarten en jongenskaarten worden veel minder gemaakt. Er zijn 
ook veel minder artikelen op de markt om deze kaarten te maken.  Maar
 er komen toch langzamerhand steeds meer mannen/jongens materialen.
 Het designpapier dat ik heb gebruikt komt uit een stansblok van Studio 
Light. Het is een blok speciaal voor mannen/jongens. En je kunt 
bepaalde mallen ook stoer laten lijken zodat ze toch gebruikt
 kunnen worden voor deze kaarten

De doily rechtsboven in de kaart is van sizzix. Ik heb deze bewerkt met
 embossing poeder  copper en zwart. Op deze manier heb ik de doily stoer 
gemaakt zodat ik de mal ook voor mannen/jongens kaarten kan gebruiken.
 De ruitjes uit het kraft papier is ook een mal van sizzix. In de mallen van 
sizzix die ik op deze kaart heb gebruikt, zitten verschillende andere mallen.


De persoon in kwestie waar ik deze kaart voor gemaakt heb, wilde graag
 geld voor zijn verjaardag. Maar om zomaar geld binnen in de kaart te 
stoppen, vond ik zo wat. Dus vandaar dat ik een klein vlopje heb gemaakt 
waar het geld in kon. Ik heb hem stoer gemaakt met een eyelet. Deze heb ik 
erin gemaakt met de crop a dile. Perfect om net een extra dimensie aan 
kaarten te geven.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Studio Light - Stansblok - HerenSizzix - Thinlits Die Set - Hello DoilySizzix - Framelits Die Set - Thinlints Mixed Media Crop-A-Dile - Big Bit AquaStampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Black Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Chunky Metallic Copper

Ik hoop dat ik jullie weer heb geinspireerd. Tot de volgende keer.

Liefs,
Karen










Geen opmerkingen: