Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 14 oktober 2016

Footsteps in the sand....

Al even terug maakte ik dit strandkaartje. De zomer leek heel ver weg toen de regen neerviel en het bovendien echt koud was... Het leek wel herfst!
In de hoop dat dat de zomer nog terug kwam, maakte ik deze kaart.


Het strandkaartje maakte ik met de tentmal van Dutch Doobadoo. 
Het design papier is uit de nieuwste serie "Summertime" van Maja Design. 
De afbeelding heb ik van Pinterest en hierbij moet ik altijd aan onderstaand lied/gedicht denken. 




De Nederlandse en Engelse tekst...


Voorop de kaart met wat mallen een zomers strandtafereeltje geschept met de vuurtoren, schelpen, zeesterren, emmer met schep (voor het gebouwde zandkasteel), en kokmeeuwen.
Tussenin een stukje visnet verwerkt.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1278 Tiny's sand castle set, CR1279 Tiny's ocean set, CR1363 Punch die - sea shell
Creatable: LR0231 Vuurtoren
Clear stamp: EC0144 Eline's Beach House
Plakparel: JU0932 clear

Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie opgedaan.
Een gezellige dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Scrappapier Maja Design - Summertime - Glittering water    Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Tent      Craftable - Tiny`s Sand Castle set    Craftable - Tiny`s Ocean set    Marianne Design - Craftables - Punch Die: Sea Shell    Decorative Fishnet - Neutral

Geen opmerkingen: