Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 3 november 2016

Autumn ...

Hallo allemaal !!

Het is nu toch echt zover, het is herfst.
Ook weer een hele mooie tijd met prachtigen kleuren.

Deze kleuren zie je ook terug in het prachtige Autumn design papier van Noor! Design.
Deze set bestaat uit 4x3 vel dubbelzijdig A4 papier.



Ik heb een shape art card van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik ben begonnen met rood karton, hierop kraft karton en vervolgens het design papier.

Alle randen zijn gedistressed.


Rechtsboven heb ik de prachtige viewmaster gedaan. Hierop enkele kleine plakpareltjes.


Linksboven heb ik de mooie spinnenweb met spin geplakt, deze heb ik uit zwart karton gestanst.
Op de spin heb ik met een witte Sharpie pen de kruis getekend.


Links onder het afdrukje heb ik de prachtige klimpop gedaan, de groene takjes komen uit de stans Herfstbladeren van Noor! Design.


Het afdrukje is een digi van Mo's Digital Pencil Shop (Sunfower baby).
Ik heb deze gemat op de prachtige vierkante mal.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met de brushmarkers van Winsor&Newton.
Ik had deze al tijdens mijn vakantie ingekleurd en helaas heb ik niet de kleurnummers genoteerd.

Rondom het afdrukje heb ik enamel frantage gedaan.

Verder heb ik mijn kaart afgewerkt met een beetje witte Gesso.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - FlagNoor! Design - Paperpad A4 - Autumn   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Viewmaster   Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter   Noor! Design - Autumn - Spiderweb   Noor! Design - Autumn - Klimop Noor! Design - Autumn - Herfst bladeren   Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Chunky Metallic Seasonal    Afbeeldingsresultaat voor brush marker winsor & newton   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Ruby Rock-it! - Fundamentals Alphabet Stickers 432/Pkg - White on Black











2 opmerkingen:

Dora zei

Mooie kaart

Doris knippenenplakken zei

Wat een liefje heel mooie herfst kaart Astrid !
Groetjes Doris