Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 4 december 2016

Menu

Hallo allemaal,

Vandaag mag  ik jullie hier weer een creatie laten zien. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Mask Art Alphabet van Dutch Doobadoo.


Voor de basis van de kaart heb ik de Dutch Doobadoo Swing Card Art Ovaal gebruikt. Deze heb ik ovegenomen uit kraft papier. Daarna de binnenmaten overgenomen uit designpapier van Maja Design.


Het middelste ovale gedeelte heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna het matgedeelte nog een keer. Hierop heb ik de Mask Art Alphabet gelegd en met distress inkt Vintage Photo ingekleurd.

Achter de ovaal met de mask heb ik aan beide zijden een blauwe ronde Noor mal geplakt.

Op de ovaal heb ik met de Noor! Design Vintage Flourishes de tekst menu (Noor! Design Vintage Flourishes Alphabet 1) gemaakt.

Het bestek en de ovenwant komen uit de Dutch Doobadoo Kraft Art Kitchenware. De ovenwant heb ik blauw gemaakt.


Op de beide buitenzijdes op de swing card heb ik een borduurmal van Noor! Design geplakt. Deze heb ik uit kraft papier gestanst. In plaats van te borduren, heb ik de lijntjes gemaakt met een witte gel pen.

En natuurlijk heb ik ook nu weer met de Dutch Doobadoo Pearl Pen parels gemaakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art Stencil Swing card 3 ovaal  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - 15 x 15 cm - Alfabet  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel + hoek  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Kitchenware   Scrappapier Maja Design - Summertime - Glittering water

Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker  

Geen opmerkingen: