Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 26 december 2016

merry Christmas

Hallo,

Vandaag wil ik deze creatie aan jullie laten zien. Deze keer heb ik
een paperbag opgepimpt met de Frozen forest lijn. Ik kreeg laatst deze
 zwarte paperbag bij een winkel en hij past perfect bij de frozen forest.


In het midden van de paperbag heb ik een ovaal op juiste grootte uitgeknipt
 en daar heb ik zo'n plastic schud ovaal in bevestigd (te koop bij de hobby-
winkel). Op de achtergrond heb ik een afbeelding uit de frozenforest 
aangebracht. Ook heb ik er wat sneeuw in verwerkt. 

De stansen uit de beautiful flower lijn zijn prima te gebruiken en te 
combineren met de frozen forest. De paperbag is verder opgepimpt
 met afbeeldingen uit de uitdrukbare vellen. Ik heb bij sommige afbeel-
dingen ook weer andere afbeeldingen toegevoegd om nog een mooier
 geheel te krijgen

Een label maakt de paperbag helemaal af vind ik.

De schaatsen hangen nonchalant naar beneden. Ik heb hier en daar
 nog wat sneeuw aangebracht om een nog mooier effect te krijgen. 
Wie wil nou niet zo'n paperbag cadeau krijgen?
 

De spulletjes die ik heb gebruikt heb zijn te koop bij hobbyvision;

PRE-ORDER 1 - Studio Light - Frozen Forest - Scrappapier SCRAPFF04 PRE-ORDER 1 - Studio Light - Frozen Forest - Scrappapier SCRAPFF01 PRE-ORDER 1 - Studio Light - Frozen Forest - Basisvel A4 BASISFF225 PRE-ORDER 1 - Studio Light - Frozen Forest - Stansvel EASYFF533 PRE-ORDER 1 - Studio Light - Frozen Forest - Stansvel EASYFF539 PRE-ORDER 1 - Studio Light - Frozen Forest - Stansvel EASYFF540 Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuwSneeuwbolletjes DecoArt - Snow Tex - 4oz

Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb gegeven en dat ik jullie heb kunnen 
laten zien dat er veel combinatie mogelijkheden zijn. Tot de volgende keer.

Liefs,
Karen

Geen opmerkingen: