Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 10 december 2016

Wintertijd

Het is vandaag mijn beurt weer om jullie een creatie te laten zien op het HobbyVision Team blog en ook hier. Opeens kwam ik er deze week achter.... gelukkig nog net op tijd om wat te maken!
Ik was zo druk bezig om de laatste dingen voor de kraammand te maken. Het duurt niet zo lang meer voordat de kleine komt... Dus even de boel aan de kant geschoven om een creatie te maken ;-)


Het werd een kaart waar de card with a view centraal staat. Het is een leuke mal waar veel mogelijkheden mee zijn.
Het designpapier komt uit de serie "Glistening Season" van Pion Design.
Uit designpapier heb ik de mal gestanst en nogmaals uit wit cardstock. Daar heb ik het raam uit geknipt en op het designpapier geplakt. Dit alles heb ik verhoogd geplakt met 3d-kit op een winters tafereel.
Naast het raam staan een paar dennenbomen bij een lantaarnpaal. Een stel herten staan ervoor in de sneeuw van foamball clay van Craft Emotions.
Bovenaan het raam de poinsettia van Petra van Dam met takjes, blaadjes en elzenpropjes.
Hier en daar heb ik wat sneeuw aangebracht door snowtex te smeren.
Op een banner een tekst gestempeld.

Misschien zijn jullie nog aan de laatste kerstkaarten bezig en heb je hierdoor nog wat inspiratie gekregen?
Een fijne dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Scrappapier Pion Design - Glistening Season - Angels Choir    Scrappapier Pion Design - Glistening Season - 6    Scrappapier Pion Design - Glistening Season - 6    Scrappapier Pion Design - Glistening Season - 6    Marianne Design - Craftable - Card with a view    Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s    Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs    Marianne Design - Creatable - Petra`s Larix    Marianne Design - Project NL - Clearstamp Winter    CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit glitter

1 opmerking:

Nicolette zei

Schitterend gemaakt Tineke. En spannend voor je dochter, de laatste loodjes...
Groetjes Nicolette