Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 7 maart 2017

De lente ontwaakt

Het was alweer mijn beurt om iets te laten zien op het HobbyVision team blog. 
Natuurlijk ging ik aan de slag met de prachtige materialen van Marianne Design die deze maand zijn uitgekomen. 
Ik hou van het voorjaar/zomer en vind het heerlijk om natuurtafereeltjes te maken.


Uiteraard gebruikte ik voor mijn kaart een mal van Dutch Doobadoo. Deze keer is het Card art Window.
Als designpapier koos ik voor "The Songbirds Secret" van Pion Design.
Vanaf de voorkant krijg je al een stukje van de vijver te zien. 
Hoor je de kikkers al kwaken?


Binnenin zie je de hele vijver!
De prachtige cirkel in het midden met een mooi vijverplaatje.
In het water staan de rietpluimen. De waterlelie groeit goed, de libellen scheren over het water en de kikkers kwaken dat het een lieve lust is.
De waterdruppels maakte ik met de transparante parelpen. De pareltjes op de libellen en kikkers met de parelpen van Dutch Doobadoo. 
Op de bloemen van de cirkelmal plakte ik nog parels. De libellen maakte ik van wit karton en vellum en met distress inkt weathered wood gekleurd.
Als laatste stempelde ik op de voorkant de tekst.

Een gezellige dag!



De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Window    PION Design - The Songbird`s Secret - In the nest    Marianne Design - Knipvel Tiny`s Waterfalls     Creatable Marianne Design - Tiny`s cattails    Marianne Design - Creatable - Petra`s Circle with bird    Marianne Design - Creatable - Tiny`s Waterlily (Small)    Marianne Design - Creatable - Tiny`s Waterlily    Marianne Design - Creatable - Tiny`s Frogs and dragonfly    Clearstamp Marianne Design - Project NL - Bloemen    Vellum A4 - wit - pak 5 vel    Viva Decor - Perlen Pen Magic - Magic Transparent    Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml    Distress Inkt - Mini - Weathered Wood

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart Tineke, leuke verrassing om aan de binnenkant te ontdekken dat je plaatje zo mooi ingelijst is! de nieuwe waterlelies zijn ook zo mooi...
Fijne dag
Nancy

Anoniem zei

Schitterend mooi is je kaart Tineke.
Ik ben weg van deze mallen ,ook van D.D.D
Groetjes Jannie