Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 11 maart 2017

Fijne dag!!


Hallo allemaal,


Een kaartje van mij, ik ben aan de slag gegaan met mixed media, iets wat ik erg leuk vind om te doen, en waar elk kaartje totaal weer anders wordt.


Ik heb hier gekozen voor de ronde gelli plate. Hier heb ik met Memento dew drops op gewerkt. De kleuren bahama blue en Sweet Plum. Hierop heb ik nog een mask gebruikt voor het leuke achtergrond effect. 

Afdrukken op je papier en dan is dit het resultaat. 
Ik heb het kaartje afgewerkt met een leuke stempel van Nellie Snellen, deze heb ik met de Sweet Plum op mijn kaartje afgedrukt. 

Ik hoop dat jullie het ook een leuke techniek vinden om te zien, het is in ieder geval erg leuk om te doen.

Veel liefs Saskia



Nellie Snellen - Mixed Media Plate - Round diam. 9cm Speedball Brayer 4 Clearstamp Nellie Snellen - Silhouet - Tak met vogelsStempelinkt - Memento - Dewdrop - Sweet Plum Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Bahama Blue