Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 26 maart 2017

kwaak kwaak

Hallo allemaal,

Wat een saai weer is het toch! Al die regen en wind ben ik zo zat. Ik verlang zo naar het voorjaar maar het zit er nog niet in. Jammer hoor!
Maar zolang het nog geen mooi weer is, kunnen we heerlijk binnen zitten. En dan het liefste kaartjes maken ;-)
Supermooi is de nieuwe collectie weer van Marianne Design deze maand. Ik hou ervan om kaartjes met de natuur te maken dus vermaak me wel.


Ik maakte een kaartje in frisse tinten met de Card art Tent van Dutch Doobadoo.
Het designpapier is "The Songbirds Secret" van Pion Design.
Achter de opening een vijverplaatje geplakt.
Aan de voorkant de vijver aangeplant met rietpluimen, waterlelies en kikkers.
Wat waterspetters gemaakt met de transparante parelpen.
Een libelle vliegt over het water heen die ik maakte van wit karton en vellum. Wat pareltjes op zijn rugje gemaakt.
Op een banner de tekst gestempeld.

Een gezellige dag allemaal!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Tent    PION Design - The Songbird`s Secret - Apple Blossom    Marianne Design - Knipvel Tiny`s Waterlilies    Creatable Marianne Design - Tiny`s cattails    Marianne Design - Creatable - Tiny`s Waterlily (Small)    Marianne Design - Creatable - Tiny`s Waterlily    Marianne Design - Creatable - Tiny`s Frogs and dragonfly    Marianne Design - Clearstamp Opkikkertje    Vellum A4 - wit - pak 5 vel    Viva Decor - Perlen Pen Magic - Magic Transparent    Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml

Geen opmerkingen: