Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 26 mei 2017

Be Strong

Vandaag wil ik jullie weer een stempelkaart laten zien, ik hoop dat ik jullie er nog niet mee verveel? Hoe meer stempelkaarten ik maak, hoe leuker ik het ga vinden. Het stempelen stond al langer op mijn wensenlijst, maar ik kwam er maar steeds niet aan toe, bleef voor het gemak een beetje hangen in de " stansjes kaarten". Nu noodgedwongen aan het stempelen...en dit smaakt echt naar meer. Wil er nog veel meer techniekjes bij gaan leren :)


Voor deze kaart heb ik voor de basis een Shape Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, deze heb ik nagetekend op het Mixed Media papier van Strathmore. Daarop heb ik een bloem gestempeld uit de Veer & Moon collectie van Studio Light, deze heb ik gestempeld met StazOn Cloudy Sky. Daarna heb ik deze bloem ook op maskeerpapier gestempeld, deze uitgeknipt en op de bloem geplakt om deze af te dekken. Deze keer heb ik ook gelijk de tekst al gestempeld, hiervoor heb ik de Versafine Onyx Black gebruikt.

Daarna heb ik de ondergrond op kleur gebracht met de volgende kleuren distress inkt:
Shaded Lilac, Wilted Violet, Cracked Pistachio, Bundled Sage

Nadat de kaart op kleur was heb ik met diverse mask stencils van Dutch Doobadoo een patroon op de ondergrond aangebracht. De stencils die ik heb gebruikt kun je onder aan deze blogpost vinden.


Over de ondergrond heb ik nog weer allerlei stempels van Studio Light gebruikt uit de Basic Stamps lijn. De stempels die ik heb gebruikt kun je onder aan deze blogpost vinden. De script die je links ziet heb ik eerst met Versamark inkt gestempeld en daar overheen witte embossingpoeder gestrooid. Dit heb ik verhit met de heattool.

Rondom de bloem heb ik nog wat dauwdruppels gedaan. Deze keer heb ik de Nuvo Drops Crystal Key Lime gebruikt. Deze druppels zijn lichtgroen getint maar zijn wel doorzichtig, waardoor ze toch weer de kleur van de ondergrond aannemen. Deze druppels zijn echt heel gaaf.


De mooie bloem is ingekleurd met de Gansai Tambi.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 Studio Light - Clearstamp A7 - Basic 174 Studio Light - Clearstamp A7 - Basic 177 Clearstamp Studio Light - Basics - Background nr 180 Studio Light - Clearstamp Basic Veer & Moon - nummer 11 Strathmore -  Mixed Media Paper - Vellum Surface 14 x 21,6 cm - 190 grams Distress Inkt - Mini - Bundled Sage Distress Inkt - Mini - Shaded Lilac Distress inkt - Mini - Cracked Pistachio Distress inkt - Mini - Wilted Violet Joy! Crafts - Ink Blending tool  Stempelinkt - Versafine - Onyx black Stempelinkt - StazOn Midi - Cloudy Sky VersaMark Watermark Stamp Pad Stampendous - Embossing powder - White opaque EK tools - Powder Tool Applicator Judi Kins - Snappy Tray Ranger - Heat It Tool  Europese versie Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label 5 Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Bubbles Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Vintage Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - A6 sterren Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Bubbles 3 Nuvo - Jewel Drops - Key LimeKuretake / ZIG - Gansai Tambi - 36 Color SetMasking Paper - A4 - 10 vel

Geen opmerkingen: