Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 29 mei 2017

CHALLENGE KAART "ROND"

Hallo allemaal


Er loopt weer een neiuwe bij Hobbyvision.
Dit keer is het thema "ROND"


rond

We willen graag ronde dingen zien, dus je creatie mag rond zijn maar er mogen ook ronde dingen
op of aan zitten. 
Ik heb voor deze challenge ook een voorbeeldkaart gemaakt.


Er lagen bij Hobbyvision leuke "bakjes" die voor schudmateriaal bedoeld zijn.
Normaal plak je er 1 op je kaart met wat leuks erin, maar ik heb twee van deze bakjes
tegen elkaar geplakt, wel eerst een vissersdraadje ertussen en schudmateriaal erin natuurlijk hihi
Na het op elkaar plakken heb ik het afgewerkt met een parelsnoer.

Tja, het bakje, dat was mijn begin idee, nu moest ik het nog op een creatie verwerken.
Ik had bedacht dat het moest hangen, zover was ik al whaha.

Ik heb toen stevig cardstock gepakt en heb hier  twee cirkels uit gesneden.
Uit die twee cirkels heb ik een kleinere gestanst.
Nu heb ik tussen de open cikels het vissersdraadje met het bakje geplakt.
Zo "hangt" het bakje dus in de opening.



Om het te laten staan heb ik weer dik cardstock gesneden.
Deze strook heb ik achter de kaart geplakt en de omgevouwen delen wat schuin afgeknipt.
Zo kan de kaart staan.



Op de voorkant heb ik nog een magnoliaatje geplakt die ik met aqua markers
heb ingekleurd. De schelpenrand en het kwalletje is van Noor!Design.
Net als het anker en het geknoopte touw op het bakje.
Met een stukje vissersnet, wat pareltjes een strik van 
kreukellint ( seam binding ) vond ik het wel vol genoeg ;)

Dit is dus mijn voorbeeldkaart voor de challenge
ROND
bij

Doe je ook gezellig mee?
Je kan de challenge hier vinden



Image and video hosting by TinyPic
Winsor & Newton - Water Colour Markers - 515 Phthalo Blue (Green Shade)  Creative Expressions - Round Treat Cups- pk 6  Noor! Design - Seashore - Schelpenrand  Noor! Design - Under the Sea - Zeehond, Dolfijn & Kwal  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Anker/stuurwiel/reddingsbo  28 Lilac Lane - Shaker Mix - SeaglassVissersnet - 60x125 cm - naturel  Lint -  Seam Binding 14mm - Naturel 

Geen opmerkingen: