Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 29 mei 2017

Kasteeltje

De collectie van Dutch Doobadoo is zo leuk!
Ik was al aan de slag geweest met card art Castle. Ik heb er een stoere jongenskaart van gemaakt voor echte ridders!!


Als designpapier vond ik het paper bloc "Celebrations" er leuk bij passen. Lekker vrolijk!
De open poort heb ik toegesloten met houten deuren. Naast de poort staat een kist met goudstukken. Op de muur heb ik stenen gestempeld.


Nog een kasteel op het kasteel!


De ridder staat in het gras bij het kasteel. In de blauwe lucht zijn er witte wolken die ik maakte met mask Clouds en structuurpasta van Dutch Doobadoo.Op het label een stoere tekst en het zwaard en schild.


De materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Castle    Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Clouds    Paperpad Marianne Design - Celebrations    Knipvel Marianne Design - Buddies boys    Collectable Marianne Design - Castle    Craftable Marianne Design - Grass  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml     Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml

Geen opmerkingen: