Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 25 mei 2017

Merle

Hallo allemaal,

Na een buurjongetje, hebben we nu ook een buurmeisje gekregen. En ja, dan moet er natuurlijk ook een geboortekaartje gemaakt worden. En hoe leuk is het dan om een kaartje te maken met de Dutch Doobadoo Stencil Art Alfabet. 


Ik ben begonnen door elke letter over te nemen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten van de mal uit designpapier. Het designpapier komt uit het stansblok Little Miracle van Noor! Design.


Het beertje komt uit een stempelset van Penny Black en heb ik ingekleurd met aquarelpotloden van Faber Castell. Achter de stempel een kaartje uit het stansblok Little Miracle.

Bovenaan heb ik woordje Baby geplakt. Deze komt uit de One of A Kind Set Baby van Noor! Design en heb ik uit kraft papier gestanst.

Onderaan nog wat pareltjes gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.


En hoe leuk is het kinderwagentje. Die komt net als de fles uit de One of A Kind set Baby. De fles heb ik uit wit cardstock gestanst en na het stansen in de mal laten zitten. Daarna heb ik met een dauber en roze inkt de ge-emboste gedeeltes rose gemaakt. De mal maak je hierna gewoon weer schoon met een babydoekje.


Op de letter R heb ik het leuke Dutch Doobadoo Cardboard Art hobbelpaard geplakt. Ik heb het witte papiertje er voorzichtig afgehaald. Dan komt het ribbelkarton tevoorschijn. Een rose strikje om en daarna opgeplakt.

Ook hier heb ik weer parels gemaakt met de Pearl Pen Wit.


Uit het stansblok Baby heb ik het randje en labeltje met Sweat Dreams gehaald en bovenaan de letter L geplakt.


En dan is alweer de laatste letter aan de beurt. Ik heb in het midden een Cardboard Art speen geplakt. Hierboven op een banner die uit het stansblok komt.

En ook op de laatste letter mogen de pareltjes niet ontbreken.

Bedankt voor je bezoekje op ons blog en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen in de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.


Dutch Doobadoo - Dutch Stencil Art - Alphabet A-Z  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Fopspeen  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Rocking Horse  Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles  


Noor! Design - One of a Kind - Baby    Faber Castell - Albrecht Dürer - Aquarelpotloden metalen etui 24 stuks




Geen opmerkingen: