Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 23 mei 2017

Schip Ahoy - Demo kaart

De nieuwe materialen van Marianne Design en Dutch Doobadoo liggen bijna in de winkel.
Deze collecties zijn superleuk om te combineren met elkaar.
Ik ben er al mee bezig geweest en geef a.s. zaterdag 27 mei een demo hiermee bij HobbyVision in Rijssen.
Deze kaart gaat ook mee!


Deze maritieme kaart heb ik gemaakt met shape art Cloud van Dutch Doobadoo.
Het designpapier komt uit het bloc "Côte 'd Azur".
Om de afbeelding zit een cirkel scheepstouw die ik uitgeknipt heb van de designfolder Ocean vieuw.
Langs de randen van het kraft, designpapier en cirkel heb ik witte gesso gesmeerd.
De kaart afgewerkt met zeilboot, visnet, vuurtoren, stuurrad, anker, scheepstouw, takjes koraal, kokmeeuwen en tekst. 
Het anker heb ik bewerkt met Inka gold zilver.


Ben je nieuwsgierig naar alle kaarten? Kom dan gezellig naar Rijssen!!!
Op de bovenverdieping van de winkel is tevens een grote opruimingsmarkt!!!
Ik ben benieuwd wie van jullie ik ga zien.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Cloud  PRE-ORDER 2 (JUNI) - Marianne Design - Paperpad A5 - Cote d`Azur    PRE-ORDER 2 (JUNI) - Marianne Design - Knipvel Mattie`s Mooiste Harbor      Craftable - Tiny`s Ocean set    Marianne Design - Craftable - Nautical Rope    PRE-ORDER 2 (JUNI) - Marianne Design - Craftable Tiny`s Fishnet    PRE-ORDER 2 (JUNI) - Marianne Design - Craftable Tiny`s Lighthouse    Creatable MD - Anker    Marianne Design - Creatable - Porthole    PRE-ORDER 2 (JUNI) - Marianne Design - Creatable Anja`s Frilly Square    PRE-ORDER 2 (JUNI) - Marianne Design - Creatable Sailboat    Marianne Design - Design Folder - Ocean View    Marianne Design - Decorative Rope Maritime    Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml    Viva Decor - Inka Gold - Silber 902

Geen opmerkingen: