Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 30 mei 2017

shadow box

Alle jaren dat onze dochter Jacqueline moeder is, heb ik wat voor Moederdag gemaakt wat kleindochter Martine aan haar mama kon geven.
Vorig jaar had ik tegen haar gezegd dat het het laatste jaar was en dat ik het volgend jaar (dit jaar dus) aan de juf over zou laten.
Zo dacht ik er nog steeds over...tot het weer richting Moederdag ging. Ik bedacht dat ik het niet eerlijk tegenover kleinzoon Guido vond.
Dus ik ben maar eens gaan verzinnen wat ik nu eens kon maken. En het werd een shadowbox in een beetje Mixed Media stijl met scrappen.


De MDF shadowbox 3 van Dutch Doobadoo verfde ik eerst met de zwarte gesso. Daarna bewerkte ik het met Inka gold zilver tot een zilveren metallic look.
Diverse foto's op maat gemaakt en erachter geplakt. 
Ook wat teksten gestempeld en de namen van de kleinkinderen met de label letters van Tim Holtz erbij gezet op designpapier "Paris Flea Market" van Pion Design.
Verder opgepimpt met wat bloemen, hartjes en chipboard teksten die ik bewerkt heb met crackle paint van Tim Holtz.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Creatables: LR0388 Flower doily, LR0398 Build-a-rose
Clear stamps: PL1506 Project NL - Gezin, PL1508 Project NL - Individu
Chipboard: PL3501 Project NL - Thuis, PL3502 Project NL - Gezin
Plakparels: JU0953 Light & dark silver


Traditiegetrouw wilde ik foto's maken maar pfff... dat was een hele happening zo samen... 
Guido vond uiteraard het folie zo heerlijk knisperen tot ergernis van Martine. Want hij mocht het niet kapot maken.... Hoe ik ook zei dat zij dat ook deed toen ze klein was...hij mocht er gewoon niet meer aanzitten!!! Ze hield het wel alleen vast...


Martine vertelde hier ff tegen Guido dat zij het wel vasthield en zijn rammelaar moest in zijn andere handje....


Toch wel lief samen 😍😍


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl 

Dutch Doobadoo - Dutch MDF Art - Shadowbox 3    Dutch Doobadoo - Gesso Black 250 ml    Marianne Design - Creatable - Flower Doily LR0388    Marianne Design - Creatable - Build a rose    Marianne Design - Project Life NL - Chipboard Thuis    Marianne Design - Project Life NL - Chipboard Gezin   Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters    Viva Decor - Inka Gold - Silber 902

Geen opmerkingen: