Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 18 mei 2017

Thee tijd

Hallo allemaal,

Als echte koffieleut heb ik vandaag voor jullie deze theekop gemaakt. Echt een hele leuke en grote mal. Je kunt er lekker veel op kwijt. En dat vind ik altijd prettig hihi.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock en daarna de binnenmaat uit designpapier dat komt uit het Noor! Design Stansblok Lavendel.  

En ook het plaatje, bingokaartje en label met Enjoy komen uit dit stansblok. Het plaatje heb ik op een stuk ribbelkarton geplakt. En dit weer op een blauwe mal van Noor! Design.

En bij een verjaardagskaart mag een cadeautje natuurlijk niet ontbreken,



Ik ben echt dol op de Dutch Doobadoo Pearl Pen, en ook deze keer mocht hij niet ontbreken. Onderaan de theekop heb ik de Paarse Pearlpen gebruikt en ook bij het oortje rechts.

Achter de bloemen heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art bladeren geplakt. Echt zo leuk dit. Je knipt de bladeren los uit het vel en je kunt ze gelijk op je creatie plakken. Uiteraard kun je ze ook een kleurtje geven. 

Een beetje achter de bloemen heb ik de vork en lepeltje verstopt.


De kleine ovaal bovenaan de mal heb ik uitgesneden. Hierin heb ik een blauwe mal van Noor! Design  geplakt. Deze heb ik eerst doormidden geknipt. Dit is toch wel één van mijn favoriete Noormallen die ik graag gebruik.

De label met tekst is van Dutch Doobadoo. Dit is een vel met kant-en-klare tekstlabels die klaar zijn voor gebruik op je creatie.

En ook deze keer mochten de Paper Art vlindertjes niet ontbreken. Dit is toch wel één van mijn favoriete Paper Art artikelen.


Ik hoop dat je de theekop leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoekje op ons blog en dan wens ik je nog een hele fijne dag!

Tot de volgende keer!


Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Teacup  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders  Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Every day labels  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Leaves 2

Noor! Design - Stansblok La Vie est Belle - Lavender  Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil Rand  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Presents 1  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Theelepel + vorkje  Noor! Design - Vintage Flourishes - Bloem 5 blad  Noor! Design - Stamp + Stencil - Crafty Cocktail Flowers

Geen opmerkingen: