Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 24 juni 2017

a star is born

Van Dutch Doobadoo is de collectie weer zo leuk!!!
Ik heb een lief babykaartje gemaakt met het jongenspakje.


Mijn creatie heb ik gemaakt met card art Dungarees.
Als designpapier koos ik voor een oudere serie "Life by the Sea" van Maja Design. Alle randjes heb ik ingesmeerd met witte gesso van Dutch Doobadoo.


Het jongenspakje heb ik dubbel gemaakt. Dit past niet in 1x uit het cardstock. 
Aan de bovenkant van het achterste pakje heb ik 1 cm extra eraan geknipt, dat omgevouwen en het voorste pakje hieraan vastgeplakt. 
Het t-shirtje zit alleen aan de bovenkant vast en hangt verder los.


Achter het t-shirtje heb ik een kledinghangertje van kurk gedaan zodat het pakje ook opgehangen kan worden. Meestal is er een lijntje gespannen in de woon- of slaapkamer waar er een kleine is geboren.
Op het t-shirt heb ik nog een tekst gestempeld.


De materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Dungarees    Marianne Design - Collectable Eline`s Baby Onesie    Marianne Design - Decorative Adhesive cork    Marianne Design - Project NL - Enamel Adhesive stickers - Blue & Grey    Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Geen opmerkingen: