Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 26 juni 2017

it`s a girl

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag heb ik een geboortekaartje voor jullie.


Ik heb hiervoor het schattige jurkje van Dutch Doobadoo card art mal gebruikt.

Het broekje heb ik aan de achterkant van het jurkje vastgemaakt.
Hiertussen heb ik een stukje tule gedaan.

Aan de bovenkant langs de hals heb ik een klein stukje kant gebruikt.

Het papier is van Maja Design "Summer Time".
Het rode karton is van Pion Design, deze kleurt er precies bij.

De baby heb ik uitgesneden in de mooie mal van Noor! Design.
Deze ronde mal heb ik gestanst uit licht zalm kleurig karton en vervolgens gemat op bijpassende groen karton.

Hierachter heb ik een stukje ribbelkarton gedaan en een papieren kleedje, het ribbelkarton heb ik weer bewerkt met gesso.

Onder het bloementoefje heb ik verschillende takjes gebruikt.

Het woordje "It's a girl" is laser paper art van Dutch Doobadoo en deze heb ik bewerkt met distress inkt walnut stain.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje, geniet van het mooie weer !!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - DressDutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Baby Noor! Design - Blauwe mal - Fantastic Cirkel + bloemen Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjes Scrappapier Maja Design - Summertime - Is always the best Cardstock Pion Design - Pion Design Palette - Red 1 Taartrand klein - 10 stuks Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  Distress inkt - Mini - Walnut Stain

Geen opmerkingen: