Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 2 augustus 2017

at the "ZOO"

hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer aan de beurt om iets te laten zien op het blog !

Dit keer ben ik aan de slag geweest met een kit van Doodlebug ZOO, ik ben helemaal weg van het merk, lekker vrolijk en gekleurd.
Het voordeel van een kit is dat er genoeg papier in zit en ook nog eens een vel met stickers en borders zo kun je meteen je project of lay out aankleden.







Ik heb fotomatten gebruikt daar komen de foto's later op als we weer in de dierentuin geweest zijn ;)
Ook geef ik vaak wat cadeau en dan maak ik er ook al foto matjes in zodat de ontvanger weet waar diegene de foto's kan plakken.



gebruikte materialen:


 Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm Artemio - eyelets Espana Doodlebug Twine - LimeadeCollection kit - Doodlebug Double-Sided Paper Pack 12Crop-A-Dile - Hole Punch & Eyelet Setter - AquaCraftable Marianne Design - Labels Basic Shape