Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 25 augustus 2017

Hartelijk gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Veel van mijn kaarten worden door mij verstuurd, aan jarigen, geboorten, zieken e.d. Nu had ik een kaartje nodig voor een stel wat een meisje uit Taiwan heeft geadopteerd.
Daar had ik geen kaartje in voorraad voor. Het meisje is al 2,5 jaar dus met een baby op de kaart werd niets.
Wel had ik dit plaatje van een schattig meisje-konijntje waar ik mijn kaart van maakte.


De kaart maakte ik met een nieuwe shape art Ornament van Dutch Doobadoo die dit weekend in de winkel komt te liggen.
Het designpapier komt uit het bloc "Eline's Babies pink".
Op de basis cirkel heb ik de afbeelding geplakt voordat ik deze gemat heb op roze karton.
Een paar bloemetjes met blaadjes en deze voorzien van een mooi parel.
Op een label de tekst gestempeld en met een stukje waxkoord bevestigd.
Onderaan haar naam gezet met het leuke nieuwe alfabet.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op het plaatje te klikken, kom je direct bij het product.

PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Ornament   Paperpad Marianne Design - A4 - Eline`s Babies pink  Marianne Design - Knipvel - Bunny Love    MD Craftables - Basic Round    Marianne Design - Craftables - Brush alphabet    Marianne Design - Creatable - Flower Doily LR0388    Marianne Design - Creatable - Build a rose   Marianne Design - Clearstamp - Teksten Felicitatie

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuk! Groetjes Betha

Caroline zei

Leuke materialen weer, een heel leuk kaartje.
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Heel mooi.
Groetjes Nicolette

harada57 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.