Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 3 augustus 2017

Joy to the World

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie weer een kerstcreatie zien :)


Als basis heb ik een Dutch Doobadoo Shape art mal gebruikt.

Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton van Joy! Crafts en vervolgens het design papier van Noor! Design "Christmas Eve".

Rechtsboven heb ik de mooie ster van Noor! Design gedaan.

Het papieren kleedje heb ik door midden geknipt en boven en onder op de kaart geplakt.

Het plaatje uit de Vintage plaatjes set van Noor! Design "Happy Holidays" heb ik gemat op de nieuwe rechthoek stans van Noor! Design.
De stans heb ik eerst gestanst uit wit karton en vervolgens gemat op kraft karton.

Rechts op de hoek heb ik nog de kerstster met swirls gedaan.

Links boven heb ik een label uit de collectie Dutch Label art van Dutch Doobadoo geschoven.
Ook de ronde label is van Dutch Doobadoo.

Aan de linkerkant heb ik nog het mooie nieuwe takje van Noor! Design onder het bloementoefje verwerkt.

Nog een kantje, wat houten sterretjes en 2 rode plakparels om de kaart af te werken.

Al het kraft karton heb ik weer bewerkt met Gesso.
Alle randen zijn met de distresser bewerkt.

Mijn kaarten plak ik altijd met de Schotch Advanced Tape Glider, de kaart blijft lekker soepel en wordt niet zwaar.

De bloemen plak ik altijd met Hobby Glue van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label 5Dutch Doobadoo - Label Art - Xmas (white) Noor! Design - Paperpad A4 - Christmas Eve Noor! Design - Vintage plaatjes - Happy Holidays Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Noor! Design - Happy Holidays - Kerstster met swirls Noor! Design - Blauwe mal - Frames Happy Birthday (5) Noor! Design - Blauwe mal - 8 punten  Taartrand klein - 10 stuks WOC - Mixed Red self adhesive pearls - 3mm Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Scotch - Advanced Tape Glider & Tape Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue WOC Flowers - Red Mullberry Paper Roses - 10mm Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4


1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kerstkaart! Groetjes Betha