Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 11 januari 2018

2018 Charles

 Ik loop nog heel ver achter met mijn kaarten plaatsen op mijn blog, dus ik ga proberen af en toe weer even een blogbericht te gaan typen. Het kan dus zijn dat je deze creaties al in de LIVE uitzendingen of op Facebook hebt gezien, maar ik wil toch proberen om ook alles nog op mijn blog te gaan krijgen.


Voor deze kaart heb ik een Card Art mal van Dutch Doobadoo als basis genomen, deze heb ik nagetekened op wit linnencardstock van Joy! Crafts. Daarna heb ik hierop designpapier geplakt van Noor! Design uit het Rustic Christmas papierpad.

Aan de linkerkant heb ik de berkenstammen van Noor! Design verwerkt. Deze zijn ook uit wit linnencardstock gestansd en in een laagje sneeuw gezet.

Daarna heb ik aan beide flapjes een kerstbal gehangen. Hiervoor heb ik een stansmal uit de Happy Holidays serie van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik ook uit wit linnencardstock gestansd. Daarna heb ik dit uitgedraaide stansje in de VersaMark inkt gedrukt en er Fran-táge Green en Fran-táge Pink overheen gestrooid, deze kleurtjes passen heel goed bij het designpapier. Dit Fran-táge geeft een mooi laagje over je kerstbal heen.
Bovenlangs heb ik nog de randmal met dennetakjes van Noor! Design gebruikt. Op de takjes wat decoratiebesjes van Joy! Crafts.
In het midden heb ik bovenaan de nieuwste cijfer banners van Noor! Design geplakt. Dit zijn wel echt een favoriete serie met banner, ook die letters vind ik echt super!

Ook in het midden wat berkenstammen verwerkt en daarvoor heb ik Charles de uil verwerkt. Deze heb ik zelf op kleur gebracht met Distress inkt. Wil je graag weten hoe je dat moet doen? Bekijk dan deze LIVE uitzending waarin ik Charles op kleur heb gebracht.


Voor de sneeuw onderlangs heb ik de foamball clay van CraftEmotions gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuk reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Fold Card Tree  Noor! Design - Mon Ami - Charles Noor! Design - Winter Wishes - Berkenstammen Noor! Design - Happy Holidays - Christmas bells Noor! Design - Happy Holidays - Rand dennentakjes Noor! Design - One of a Kind - Banner cijfers Noor! Design - Paperpad A4 - Rustic Christmas Joy! Crafts - Papier Linnen Structuur - 24vel wit 30x,5x30,5 cm Distress Inkt - Mini - Antique Linen Distress Inkt - Mini - Gathered Twigs Distress Inkt - Mini - Ground Espresso Distress inkt - Mini - Curved Pumpkin Stampendous Shabby Embossing Enamel - Pink Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Green Nellie Snellen - Heat Resistant mat / Craft sheet  Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) QuickStik Craft ToolCraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit Joy! Crafts - Artificial Flower - Naturel BesjesSneeuwbolletjes 




2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ook al heb ik 'm op facebook voorbij zien komen, blijft een hele leuke kaart! Groetjes Betha

Anoniem zei

De kaart is super gave!!!
Groetjes Jannie