Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 28 januari 2018

Hugs and kisses

Hallo allemaal !!!

Ik heb alvast een Valentijn kaart gemaakt met enkele nieuwe artikelen van Noor! Design.


Ik heb het mooie nieuwe papier "Love Letters" van Noor! Design gebruikt.

Als basis heb ik de Heart tag van Dutch Doobadoo genomen.
Deze heb ik uitgetekend op rood karton en hierop heb ik het design papier gedaan.

Rechtsboven heb ik een al wat oudere vlinder/hart stans uit de serie "Sending Love" van Noor! Design gebruikt, deze heb ik uit zwart karton gestanst.

Hierover heb ik diverse stukje design papier schuin op geplakt.

In het midden heb ik uit dezelfde serie een wit hart gestanst. Hierop heb ik met zwart versafine inkt de tekst gestempeld, ook deze komt uit de serie Sending Love.

Links onder heb ik een bloementoefje gemaakt met de nieuwe Floral Flourishes "Chrysant" van Noor! Design, de takjes die erbij horen heb ik uit groen/grijzig karton gestanst.

Links achter het hart heb ik een typemachine uit de serie Crafty Coctails geschoven.
De tekst hoort weer bij de clearstempels set Sending Love.

Verder heb ik nog een paar roze vlinders opgeplakt, deze heb ik uit de nieuwe vlinder randstans gestanst en uitgeknipt.

Bovenop de tag nog een witte organza strik met een rood roosje gedaan en rechts een paar zwarte plakparels.

Op zich niet eens zo heel veel gebruikt hahaha :)

Ik hoop in ieder geval dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!


Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Heart Tag Noor! Design - Floral Flourishes - Chrysant Noor! Design - Paperpad A4 - Love Letters Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Sending Love - Hart met vlinders Noor! Design - Cutting & Embossing stencil -  Sending Love - Hart Noor! Design - Clear stamp - Sending Love Hart beat Noor! Design - Crafty Cocktail - Typemachine Noor! Design - Blauwe mallen - Rand vlinders Rayher - Organzalint wit - 25mm Dutch Doobadoo - Dutch Glue - Lijmpen 28 mlStempelinkt Versafine - Mini - Onyx Black Tim Holtz (Tonic) - Stamping Platform 1708E


3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart! Groetjes Betha

Hetty zei

Een hele mooie kaart!
Groetjes Hetty

Anoniem zei

Prachtige kaart Janet!
Mooie kleuren en combinatie!
Groetjes Jannie