Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 8 januari 2018

Mixed Media Tags



Hoi allemaal 😄
Vandaag is het weer mijn beurt jullie iets te laten op het blog.

Misschien dat jullie deze tags al voorbij hebben zien komen op Facebook maar ik wilde ze ook nog even hier op het blog laten zien.


Ik ging aan de slag met een stuk karton waar ik Maja Design papier op plakte met Modpodge.
Vervolgens maakte ik een mix van Transparante Textuur pasta en Lindy's Magicals om er met een stencil wat structuur op aan te brengen.


Ik gebruikte verschillende Lindy's Sprays en Magicals om het geheel kleur te geven.
De mooie bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en Prima Marketing.


Ook maakte ik weer gebruik van een paar mooie Prima Marketing mallen en lichtgewicht klei om custom embellishments te maken.


Je kunt de YouTube video op mijn kanaal bekijken.


Voor een complete lijst van gebruikte materialen scroll je even naar het einde van deze post. 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze romantische pastel gekleurde tags vinden.



Lijkt het je leuk om eens wat meer te leren over Mixed Media en zou je een beginners workshop prettig vinden? Aanstaande vrijdag 12 januari geef ik zo'n workshop in de winkel in Rijssen.
Voor meer info: https://www.hobbyvision.nl/detail/1998077/workshop-de-mixed-media-ontdek.htm

Fijne dag verder vandaag 😊






1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige tags! Groetjes Betha