Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 10 januari 2018

Today is full of passibilities mixed media

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer even een kijkje komt nemen op het blog van Hobbyvision.
Dit keer wil ik een creatie laten zien in de mixed media stijl.



Ik heb een mdf broodplankje gebruikt van Doobadoo.
Deze heb ik in de witte gesso gezet en voorzien van een Lindy`s spray, teal.
Daarna heb ik er een stuk ribbelkarton van een oude doos op geplakt
en diverse embellishments zoals rietjes, gears soft board van Doobadoo enz.
Ook heb ik nog een stukje wondgaas op kleur gebracht me spray en deze op de creatie geplakt.

De tekst komt van Tim Holtz. Dit zijn mooie hard kaartjes die prachtig op diverse creatie passen.


Bovenaan heb ik een touw geknoopt waar ik nog weer een blad heb gehangen.
Ook heb ik nog langs de kanten en op een paar embellishments wat
wax gedaan van Finnabair.

Lijkt het je nu ook leuk om dit soort creaties te maken, wil je tips, adviezen of gewoon gezellig samen met een groep iets maken, dan is er een hele leuke workshop te boeken.

Deze word gegeven door onze Hobbyvision kei in mixed media

Cindy Wille.

Workshop - De Mixed Media Ontdekkingsreis - Vrijdag 12 januari

Je kan hier nog een plekje reserveren!!




Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Dutch Doobadoo - MDF Art - Mini album schort Lindys Stamp Gang - Starburst Spray - Salt Water Taffy Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Steampunk buttons - Silver Gears 20/PkgTim Holtz - Idea-Ology - Chipboard Quote Chips (58/Pkg)

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk en mooi geworden! Groetjes Betha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw dit ziet er echt supergaaf uit. Mooi hoor ook de kleuren vind ik gaaf.
Lieve groetjes Miranda