Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 3 januari 2018

WINTER!

Goedemorgen allemaal !!

Het waren, een tijd terug, even een paar dagen winter, we hebben geloof alle codes gehad van het KNMI hahaha, vroeger hadden we dat niet, het was gewoon winter en daarmee uit :)

Maar goed ... ik ben maar even in de wintersfeer gebleven.



Ik heb het mooie winterpapier "Misty Winter" van Noor! Design gepakt.

Hierbij heb ik de nieuwe card art mal Winter van Dutch Doobadoo als basis gebruikt, deze heb ik nuit wit linnen karton van Joy! Crafts gesneden.

Zo'n kaartje heeft niet veel nodig.

Links heb ik uit kraft karton enkele takjes van Noor! Design gestanst.
Hierop heb ik een witte poinsettia gedaan met in het midden een roosje.

De handschoentjes van Noor! Design heb ik uit lila karton gestanst.
Hierop heb ik wat witte funflock gedaan.
Bovenop heb ik van touw een strikje gemaakt.
Met een fijn penseeltje heb ik witte gesso van Dutch Doobadoo wat accenten aangebracht.

Ook heb ik nog een ster van Dutch Doobadoo card board karton op de letter E geplakt.

Als laatste heb ik Snowy van Noor! Design op de letter R gedaan.
Het is even een klusje, maar dan heb je ook wat :)
Aan de onderkant van Snowy heb ik foamball clay van Craft Emotions gedaan.

Een paar sneeuwballetjes mogen natuurlijk ook niet ontbreken ;) 

Zo zie je maar, met een paar simpele dingen heb je al een mooie winterkaart.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt, kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Text  Noor! Design - Paperpad A4 - Misty Winter Noor! Design - Happy Holidays - Dennentakken en hulst Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10  Noor! Design - Mon Ami - Snowy Sneeuwbolletjes CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Sterren  Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Joy! Crafts - Papier Linnen Structuur - 24vel wit 30x,5x30,5 cm Joy! Crafts - Kraft Cardstock - 50 x 35 cm (10 vel/300 grams) Kippers Hobby - Flock Powder - White Dutch Doobadoo - Dutch Glue - Lijmpen 28 ml



2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg leuk! Groetjes Betha

Ela zei

Mooi hoor! Groetjes Ela