Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 8 februari 2018

Love is all you need

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met een ingekleurde afbeelding met de Magicals van Lindy's Gang.

Sinds Cindy Wille in ons DT team zit en zij zoveel werkt met de producten van Lindy's heeft ze mij hier helemaal mee besmet, hihi, vind het echt een geweldig merk om mee te werken. Zo ben ik sinds kort ook helemaal verslaafd aan de Magicals. De Magicals kun je heel mooi gebruiken om achtergronden mee te maken, maar je kunt er ook prachtig mee inkleuren.

Wil je graag zien hoe ik dat doe? Kijk dan a.s. zondag 11 februari LIVE met mij mee om 19.30 uur in onze Create it with HobbyVision Facebookgroep:


Voor deze kaart heb ik de set Magicals Industrial Chic van Lindy' Gang gebruikt. Die Lime en Teal kleurtjes ben ik helemaal weg van. Ik heb van de Magicals zelf waterverf gemaakt en daarmee de bloemen ingekleurd. Helaas is het slecht te zien op de foto's, maar er zit echt een prachtige glans overheen.

Voor de bladeren heb ik de LIGHT markers van Studio Light gebruikt, ik had van de Lindy's nog geen mooi kleurtje groen en vond de glitters op de blaadjes ook persoonlijk niet zo mooi uitkomen. Je kunt in 1 plaatje dus gerust meerdere kleurmediums gebruiken.

De bloemenstempel is van Studio Light, deze heb ik eerst gestempeld met VersaMark Champagne en daarna de witte embossingpoeder van WOW! er overheen gestrooid en dit verhit met de heattool.
Voor de tekst heb ik de kleur Desert Moon Turquoise van Lindy's Gang gebruikt. 


Ook voor de achtergrond heb ik de Magicals gebruikt. Ik heb met een kwastje een klein beetje poeder op de achtergrond gestrooid en met een spraybottle dit nat gemaakt, iets afgedept en daarna droog geföhnd. Ook dit zal ik zondag in de LIVE uitzending laten zien.
Over de achtergrond heb ik nog lichtjes gestempeld met wat achtergrondstempels van Studio Light. Voor de finishing touch nog wat parels opgeplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Studio Light - Basic Clearstamps - STAMPSL229 Clearstamp Studio Light - Stamp Basics nr.186 Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) Tim Holtz (Tonic) - Stamping Platform 1708EVersaMagic - Aquatic Splash Versamark - Inktkussen Dazzle - Champagne WOW embossingpoeder - Bright White - Super Fine EK tools - Powder Tool Applicator Lindy`s Stamp Gang - Magicals - Industrial Chic Lindys Stamp Gang - Embossing Powder - Desert Moon Turquoise Studio Light - Light Marker - Nature (MARKER04) Pentel Arts - Aquash Water Brush - Small Strathmore - Watercolor Paper Pad -  12