Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 30 maart 2018

Beautiful Easter

Vandaag heb ik een Paas creatie voor jullie !!!


Deze heb ik gemaakt met de nieuwe Dutch Easel card "Flower"van Dutch Doobadoo.

Ik ben begonnen met wit kraft karton van Joy! Crafts.
Dit papier is net niet wit en vond ik beter passen bij het design papier.

Het mooie design papier is van Maja Design.

Ik heb een groot papieren kleedje op de bovenste bloem gedaan.

Uit roze karton heb ik de viewmaster van Noor! Design gestanst en hierop een plaatje van Jellie Design, nr. 002 gedaan.

Links boven heb ik uit wit kraft karton het stukje muur van Mixd Up Noor! Design gestanst.
Deze heb ik achter het papieren kleedje geschoven.

Uit roze karton heb ik nog het woordje "Beautiful" gestanst en bovenaan opgeplakt.
Deze stans hoort bij de Stencil Kit van Noor! Design.

Links heb ik nog een mooi takje van Noor! Design gebruikt, hierop een strik gemaakt, een paar roosjes geplakt en wat veertjes van Joy! Crafts.

Op de onderste bloem heb ik wat sisal gras, wat natuurlijk materiaal, een paar eitjes en een roosje geplakt.
De tekst heb ik met zwarte versafine gestempeld en hiervan een banner gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie een beetje heb kunnen inspireren.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt, kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

PRE-ORDER 4 - Dutch Doobadoo - Dutch Easel Card - Flower Maja Design - Celebrations COMPLETE SET Vintage vellen - Jellie Design - Design 002 Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Viewmaster Noor! Design - Mixd Up - Honingraad Noor! Design - Scr@p! - Stansmal GOUD - Stencil kit Beautiful Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Heartleaves Joy! Crafts - Kraft papier - Wit A4 Joy! Crafts - Feathers 








1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart! Groetjes Betha