Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 25 maart 2018

Scrap album met de Cinch

hallo allemaal,

vandaag mag ik jullie dit album showen, de binnenkant ik heb gemaakt van blanco vellen aquarel papier, deze heb ik op maat gesneden, zo kan ik straks mijn lay-outs naar wens bewerken dus ook met waterverf of Gelatos

De kaft heb ik simpel versiert met de kit van Raffzz en Nuvo drops, en de randen aangezet met  zwarte fineliner. Ik heb de hoeken afgerond met de corner chomper en het geheel daarna ingebonden met de Cinch, en de ringen heb ik nog van wat lintjes voorzien.











 

Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

The Cinch - Bindery Tool - We R Memory KeepersWe R Memory Keepers - Cinch Wires 1We R Memory Keepers - Crop-A-Dile - Corner Chomper ToolStaedtler Pigment liner Fineliner - Box 6 st. (4+2) 308 SB6PStrathmore - Watercolor Paper Pad -  12 Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6Pronty Scrap by Raffzz - Family Stories - Paperpad 30,5 x 30,5Pronty Scrap by Raffzz - Family Stories - Paper Die Cut LabelsNuvo - Glitter Grops - Night Sky

1 opmerking: