Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 3 april 2018

Adventure

Hallo allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met enkele nieuwe artikelen van Noor! Design.


Voor mijn creatie heb ik enkele mooie nieuwe artikelen uit de serie Under the Sea van Noor! Design gebruikt.

Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik heb hiervoor het witte linnen karton van Joy! Crafts genomen.

Het design papier Feeling Crabby van Noor! Design heb ik hierop passend gemaakt.

Het vintage plaatje komt uit de serie Summer Greetings van Noor! Design, deze heb ik gemat op een stukje design papier.

Hieronder heb ik de nieuwe vierkante mal van Noor! Design geschoven.

Rechtsboven heb ik de stans visnet van Noor! Design uit kraft karton gestanst.
Hierop heb ik het hangbordje van Noor! Design gedaan.
De tekst hierop is van een stickervel van Tim Holtz.

Linksboven heb ik een klein papieren kleedje gebruikt.

Rechtsonder van het plaatje heb ik enkele stukjes zeewier uit wit karton gestanst, de krab heb ik uit kraft karton gestanst en bewerkt met walnut stain distress inkt.

Links onder het bloementoefje heb ik nog een mooi takje van Noor! Design gebruikt.

In het glazen flesje heb ik een stukje design papier gerold en deze erbij opgeplakt.

Verder heb ik nog wat sisal gras, natuurlijk materiaal en bloemetjes gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt, kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



PRE-ORDER 4 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Cascade Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Kaartenstandaard  Noor! Design - Under the Sea - Drijfhout Noor! Design - Under the Sea - Net/Dolphin/Whale Noor! Design - Under the Sea - Border Coral Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - krab - zeepaardje Noor! Design - Vintage plaatjes - Summer Greetings Noor! Design - Blauwe mal - Square Butterfly with FrameNoor! Design - Paperpad A4 - Feeling CrabbyNoor! Design - Floral Flourishes - Branch Heartleaves Mini flesjes met kurk - 0,5ml - 10 stuks Dutch Doobadoo - Dutch Glue - Lijmpen 28 ml Taartrand klein - 10 stuks  Tim Holtz - Idea-Ology - Clippings Stickers 4.75

Geen opmerkingen: