Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 2 mei 2018

Onze nieuwe Designteam dames stellen zich even aan u voor.

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik jullie even voorstellen aan onze 5 nieuwe designteam dames !!


Jolanda, Miranda, Alice en Peggy.

We zijn erg blij dat we deze creatieve dames in ons team hebben en zij gaan jullie
diverse creatieve voorbeelden op dit blog en op andere digitale wegen laten zien.

Ze gaan zichzelf even aan jullie voorstellen:



Mijn naam is Jolanda Meursen (1967), getrouwd met Luc en samen hebben wij twee kinderen: Sharon (1994) en Michael (1998). 
Ik werk parttime al receptioniste en in mijn vrije tijd vind ik het leuk om zelf creaties te maken met allerlei technieken en materialen. Ik vind alles leuk en spring heen en weer van de ene techniek/stijl naar de andere. Je zult dan ook veel uiteenlopende creaties van mijn hand zien: van stempelkaarten, zelfgemaakte (foam) bloemen tot aan mixed media projecten.

Jarenlang was ik eigenaar/designer van mijn webshop Cards etc. Shop. Hiervoor ontwierp ik allerleileuke doosjes, tasjes, aparte vorm kaarten, enz. enz. Deze patronen (en nieuwe patronen) zul je hier op het blog nog wel eens tegenkomen want ik blijf het ontzettend leuk vinden om te ontwerpen en kan mij daar helemaal in verliezen.
Hopelijk kan ik jullie inspireren met mijn creatie’s!

Groetjes,
Jolanda



_______________________________________________________________________________________



Hallo creatievelingen!
 Wat leuk dat jullie dit lezen. Ik, Miranda, hoop jullie samen met de andere dt-leden van HobbyVision te kunnen voorzien van veel inspiratie en informatie. Zelf ben ik met name creatief op het gebied van mixed media en art journalen, en tekenen en kleuren. Ik heb 3 boeken geschreven over mixed media art journalen. Deel 2 en 3 kan je bij HobbyVision nog kopen (deel 1 is uitverkocht). Ik heb twee jaar als ontwerper van hobbymaterialen gewerkt, waaronder een klein jaartje voor StudioLight. In die tijd heb ik helaas weinig kunnen art journalen. Dat heb ik maar snel weer opgepakt .e afgelopen tijd heb ik ontdekt dat tekenen me goed ligt, dus dat doe ik dan ook graag. Delen doe ik graag (ik moet delen, lol) en leren ook. Twee keer hetzelfde doen vind ik heel moeilijk. Met elkaar je passie delen is het leukste en ontspannende wat er is.

_________________________________________________________________________



Hoi hoi allemaal 

Leuk dat jullie mee lezen op ons blog. Ik ben Alice Brinks, 31 jaar en kom uit rijssen. Ben moeder van 3 kids van 7, 6 en 3 jaar oud. Op creatief gebied doe ik vanalles. Zo haak en brei ik veel, maar de afgelopen tijd maak ik ook weer veel kaarten. Dit deed ik in het verleden ook tot het haken de overhand nam. Inmiddels is de tijd tussen de hobby's weer aardig verdeeld. Oja kleding maken voor de Kids vind ik ook erg leuk. 
Tussendoor werk ik ook nog bij HobbyVision in de winkel. Hier ben ik begonnen als vaste klant 12 jaar geleden al. Voor een paar jaar terug ben ik begonnen met workshops geven in de winkel en patronen ontwerpen voor het haken. Inmiddels werk ik sinds 1.5 jaar ook in de winkel. Een droombaan voor de meeste hobby mensen zo ook voor mij. Ik zal jullie op hobby gebied dus van alles laten zien. Hopelijk tot snel! 

_________________________________________________________________________________________




Hoi hoi, ik ben Peggy Vlaswinkel en woon samen met mijn vriend Marco en mijn 2 kinderen, Sandy en Dany, in Deventer.

Ik heb de opleiding reclame tekenen en etaleren gedaan.
Ik werk nu al jaren in het Deventer ziekenhuis waar ik elke dag met plezier naar toe ga.

Ik scrap nu al zo’n 12 jaar en vind het alleen maar leuker worden. Het liefst maak ik albums, die ik ook op bestelling maak.
Ook ga ik regelmatig een scrapweekend weg met vriendinnen... heeerlijk!
Ik zit sinds kort ook bij pronty crafts bij raffzz in het team.

Ik heb onwijs veel zin om hier aan de slag te gaan!!
Liefs Peggy

_______________________________________________________________

En dan hebben we nog Lisanne Geerdink



Hallo allemaal,
Ik ben Lisanne Geerdink, en woon in Eibergen. Ik maak vanaf mei 2018 deel uit van het Creative Crew. Ik maak eigenlijk van alles, van mixed media tot een card in a box en alles wat daar tussen zit.
Voor mij is het nieuw om in een designteam te werken wat ik natuurlijk heel erg leuk vind. Dus heel veel plezier met het lezen van de blogs en vragen stellen mag altijd !








2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat leuk om jullie foto hier te zien. Veel succes met alle creaties die jullie gaan maken, ben zeer benieuwd! Groetjes Betha

Ela zei

Veel succes dames, ik kijk uit naar jullie inspirerende creaties! Groetjes Ela