Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 24 juni 2018

Orchideeën - Handmade with love

Hallo allemaal,

Ik ben eens aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo Card Art 470.713.327



Er kwamen van Studio Light weer hele leuke paperpads binnen en die heb ik er voor gebruikt.
De paperpad zijn dan de Memorie of Summer = PPMS77 en PPMS78
Als eerste heb ik de basis gemaakt uit roze cardstock, daarna iets kleiner in wit en als laatste het designpapier. In de binnenkant heb ik enkel een stans van Noor!Design geplakt die ik uit het roze cardstock had gestanst. Hier wil ik dan een tekst voor de ontvangster op schrijven.



Aan de buitenkant heb ik het versierd met een een stans van Noor!Design.
Hierop heb ik een paar orchideeën geplakt die ik gemaakt heb met de stans van Leane Creatief, flower foam en Versamagic inkt. Hoe ik dat gedaan heb kun je bekijken in een filmpje op ons YouTube kanaal van HobbyVision, Dat filmpje kan je HIER vinden

Ik hoop dat hij in de smaak valt, en graat tot een volgende x,






Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Diagonal Fold Studio Light - Memories of Summer - Paperpad PPMS77   Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met bloemen  Leane Creatief - Lea bilitie® Multi die flower 012- Orchidee  Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) Leane Creatief - Flower foam assortment set 1 pastel

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

Angélique zei

Heel mooi gemaakt, de orchideeën zijn erg sprekend

Cobie zei

Wauw.. wat een schitterende kaart.
Groetjes Cobie