Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 9 september 2018

Facebook Live Workshop Mini albumpje

Mijn superschattige mini albumpje van de workshop van Janet is klaar!

Ik heb er een herinneringsboekje van gemaakt van onze hond Gina die we veel te jong hebben moeten laten gaan
Je kunt er wel 16 fotootjes in kwijt dus het is een heerlijk bladerboekje geworden.


Het papier wat ik gebruikt heb is het Noor! Design Vintage Roses paperpad en olijfgroen linnenkarton. 

 Omdat ik geen bijpassend lint had heb ik wit lint op kleur gemaakt met de beitelpunt van Copic Marker R85 (Rose Bud).

Aan het strikje op de rug van het albumpje heb ik nog een toepasselijk bedeltje gehangen. De gaatjes in de rug heb ik gemaakt met de Crop-a-Dile.


Alle fotootjes heb ik gemat op verschillende stukjes designpapier. 
De randjes van het designpapier heb beïnkt met Distress Ink Victorian Velvet en een dauber.


In de binnenkanten van de omslag zit een pocket waar ik twee tekstkaartjes in gemaakt heb (met de printer op een stukje designpapier geprint). 


Met een labeltje uit de Noor! Design - Little Happiness - Labels set heb ik een tabje aan de kaartjes gemaakt zodat ze makkelijker uit de pockets te halen zijn.


Hier zie je de bladen nog ingevouwen,


en zo zijn ze uitgetrokken.


Het filmpje van Janet kun je hier bekijken:


Janet heeft er ook een blogbericht over geschreven:

Ik vind hem echt super schattig en ga hem zeker nog een keer maken!

Bedankt voor het kijken!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Noor! Design - Paperpad A4 - Vintage Soul Linnenkarton - 30.5 x 30.5 - Olijfgroen Noor! Design - Little Happiness - Labels 


 Studio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS78 Distress Inkt - Mini - Victorian Velvet Joy! Crafts - 3 daubersDutch Doobadoo - Dutch Hobby GlueUltrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi albumpje geworden! Groetjes Betha