Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 september 2018

#HVZomerMarathon2018 - Challenge 12 - Roze/Paars/Blauw

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een creatie laten zien die ik voor de #HVZomerMarathon2018 had gemaakt. deze was voor challenge 12. Lisanne had voor deze challenge, de kleuren roze/paars/blauw uitgekozen.




Ik ben begonnen om op het Mixed Media Strathmore papier eerst te stempelen met wat achtergrondstempels van AALL & CREATE. Dit heb ik met Versamark gedaan en daarna witte embosingpoeder er overheen gestrooid en dit verhit. Daarna met de kleuren Spun Sugar, Shaded Lilac en Tumbled Glass van de Distress Oxide een mooie achtergrond gemaakt. Op deze achtergrond heb ik weer met diverse achtergrondstempels van AALL & CREATE gewerkt.
Ik heb gestempeld met de Oxide inkten, maar ook met een paar kleurtjes Archival inkt.

De "bloem" bolletjes zijn ingekleurd met de Faber Castell potloden.

In het midden heb ik een ATCoin verwerkt. Ik was gestart met een eerdere achtergrond voor deze creatie maar die was totaal mislukt. Dus dat heb ik uitgeponst met de Vaessen Creative pons en daaronder een geschulpte cirkel gemaakt zodat hij iets beter opvalt.

De tekst heb ik met Versafine Morning Mist gestempeld, dit is een stempel van Crafter's Companion. Verder voor de afwerking nog wat doodles getekend met de Signo Uni-ball Black & White en wat tekststickers van Tim Holtz gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren met deze creatie.

Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

AALL & CREATE - Clearstamp A6 - set #44 AALL & CREATE - Clearstamp A6 - set #10 AALL & CREATE - Clearstamp Border - set #33 A6 Unmounted Rubberstempel - Sheena Douglass - InspireDistress Oxides Ink Pad - Tumbled Glass Distress Oxides Ink Pad - Spun Sugar Distress Oxides Ink Pad - Shaded Lilac Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Morning Mist Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Nocturne Ranger Archival inkt - Wendy Vecchi - set 2Versamark - Inktkussen Dazzle - Champagne WOW! Embossingpoeder - Large 160 ml - Opaque Bright White Super Fine Strathmore -  Mixed Media Paper - Vellum Surface 14 x 21,6 cm - 190 grams Vaessen Creative - Stamp Easy tool - 20x15cm Vaessen Creative - Embossing heat tool - 2 positions Sunday Int - EZ-mounting foam Uni-Ball Signo -  Broad Point Gel Pen - Black Uni-Ball Signo - Bold Point Gel Pen - White Vaessen Creative - Picture Punch - Cirkel 6,3 cm - 2,5 Vaessen Creative - Picture Punch  - Scallop Cirkel 7,5 cm- 3