Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 22 september 2018

#HVZomerMarathon2018 - Challenge 15 - Dieren

Hoi allemaal,

 Vandaag weer een nieuwe blogpost om jullie weer een creatie te laten zien die ik voor de #HVZomerMarathon had gemaakt. Deze is inmiddels afgelopen, maar wilde deze creatie nog even laten zien. Miranda had het thema "Dieren" bedacht.

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1949701305052880&type=3

Hiervoor heb ik een Digi Set gebruikt wat hopelijk eind september exclusief in onze webwinkel te verkrijgen is. Het leuke van dit set is dat je het zelf helemaal op kunt bouwen, je kunt alle elementen los uitknippen en opbouwen naar eigen idee. Wil je liever het voorbeeld exact hetzelfde namaken? Ook dat bestand zit in het Digi Set zodat je ook daarmee een creatie kunt maken. Miranda heeft al een blogpost ervan gemaakt hoe het set precies werkt:
http://hobbyvisiondt.blogspot.com/2018/08/ball-of-fur-digistamp-set.html

Mijn creatie is even een voorbeeld voor Art Journal Cat Set 1. Deze set hopen we eind september te gaan verkopen bij www.hobbyvision.nl en zal € 5,00 gaan kosten.


Ik heb het hele Digi Set uitgeprint op het WaterArt A4 papier van Kippers Hobby. Ik heb een Epson Workface printer die watervaste inkt heeft, vandaar dat ik ook kan werken met de Harmony inkten.

Ik heb voor deze achtergrond de kleuren Oasis, Parakeet, Lagoon, Sandstorm en Friar Brown gebruikt. Over de achtergrond heb ik nog wat gestempeld met wat stempels van AALL&CREATE en van Crealies. 

Daarna ben ik begonnen om de losse elementen allemaal op kleur te brengen zoals de cirkel, de achtergrond in de cirkel , de bloemen en de cat. Dit zijn dus allemaal losse "stempels" die je uitknipt en opplakt. Voor de bladeren heb ik de kleuren Spring Meadow en Grasshopper gebruikt.


In het midden van bloem heb ik nog een glanslaagje aangebracht, hiervoor heb ik de Nuvo Glaze gebruikt. Verder nog wat doodles gemaakt met de Signo Uni-ball Black & White.

Wil je overigens weten hoe ik de bruine achtergrond heb gemaakt? Tijdens dit filmpje ben ik hiermee begonnen:


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren.

Wil je ook graag deze gave digi stempel? Dan moet je dus nog heel even geduld hebben , dan gaan we alle 4 setjes introduceren in de webwinkel. To be continued....

Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Crafter`s Companion Ink - Harmony Water Reactive Dye Ink - SandstormCrafter`s Companion Ink - Harmony Water Reactive Dye Ink - Friar Brown Crafter`s Companion Ink - Harmony Water Reactive Dye Ink - Parakeet Crafter`s Companion Ink - Harmony Water Reactive Dye Ink - Oasis Crafter`s Companion Ink - Harmony Water Reactive Dye Ink - LagoonCrafter`s Companion Ink - Harmony Water Reactive Dye Ink - Spring Meadow Crafter`s Companion Ink - Harmony Water Reactive Dye Ink - GrasshopperAALL & CREATE - Clearstamp A6 - set #10 Nuvo - Crystal Glaze - ClearViva Decor - Vierkante zachte sponsjes Nuvo - Light Mist Spray Bottle (2 stuks) Joy! Crafts - Ink Blending tool Vaessen Creative - Embossing heat tool - 2 positionsWaterArt Aquarelpapier - 20 sheets / A4 / 185 grs