Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 21 september 2018

Let it snow

Hallo allemaal,


Vandaag ben ik met deze kaart aan de slag gegaan. Deze keer wilde ik een kaart laten zien waar je weinig voor nodig hebt. Zo kan je zien dat je low budget toch mooie kaarten kan maken. Hiervoor heb ik een stansblok van Studio Light gebruikt. Deze kan je normaal gebruiken om snel en makkelijk kaarten mee te maken, Je kan ze ook op een andere manier gebruiken. Hier heb ik ze gecombineerd samen met 2 paperpads van Studio Light. Er zitten heel veel leuke kleine details in die je mooi kan gebruiken.

Als basis heb ik Kraft gebruikt. Daar bovenop heb ik glitter papier van Marianne Design gebruikt. Want bij de kerst hoort wel wat glitter vind ik zelf.
Daarna heb ik van 2 paperpads papier gebruikt, Niet teveel soorten want het papier is van zichzelf al super mooi. Dan is het jammer dat het verdwijnt onder van alles. Het papier heb ik allemaal bewerkt met de paper distresser. Dit maakt de kaarten net wat meer "grungy".
Toen was de kaart klaar om bewerkt te worden met spulletjes uit het stansblok.
Hiervoor heb ik van  alles gecombineerd met elkaar. Als laatste nog wat figuurtjes van hout erop geplakt. En ook heb ik er nog een leuk taartkleedje ( een doily ) onder verwerkt.


Alice Brinks



Studio Light - Stansblok A5 with Foil - Traditional Christmas nr.16 Studio Light - Ultimate Paperpad - Woodland Winter nr.92 Studio Light - Ultimate Paperpad - Frozen Forest nr. 88

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Leuke kaart! Groetjes Betha

Dora zei

Mooie kaart gemaakt

World of Animals, Inc zei

Love all of the decorations that you included on this winter holiday card! Very nicely done! Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts

World of Animals