Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 18 oktober 2018

Een klein gebaar

Woensdagavond 3 oktober heeft Janet in onze Facebookgroep weer een leuke live workshop gegeven. Ik heb deze creatie ook gemaakt en wil hem jullie vandaag even laten zien. Ik heb er een herfst variatie van gemaakt, vind dat altijd zo'n leuk thema om wat mee te maken.


Het papier wat ik heb gebruikt is van Noor! Design uit het Beautifall paperpad. Langs de zijkanten heb ik nog een mooie randmal van Noor! Design verwerkt.



Onderlangs heb ik wat gras verwerkt en een mooie paddenstoelen rand. Die paddenstoelenrand is van Noor! Design en heb ik in verschillende kleurtjes opgewerkt. Verder ter decoratie nog wat tillantia (weet niet precies hoe je dit schrijft, hihi) wat bruine bolletjes en 2 lieveheersbeestjes. Op de paddenstoelen heb ik nog wat stipjes gemaakt met de Signo Uniball wit.




Het is een schuif/label kaart, als je de label uit de kaart haalt zie je dus nog een heel mooie herfstplaatje verstopt achter de label. Dit is een Vintage plaatje van Noor! Design.

De gaatjes waar het lintje doorheen moet heb ik nog even netjes afgewerkt met wat eyelets.

Op de label heb ik een tekst gestempeld met 1 van de nieuwe teksten van het set van Diny's Signature Collection. Deze heb ik met Versamark gestempeld en daarna de witte embossingpoeder er overheen gestrooid en verhit met de heattool. Zo krijg je echt een super mooie duidelijke witte tekst.

Op de label heb ik uiteraard ook allerlei decoratie geplakt. Diverse bloemen uit mijn eigen voorraad, een mooie spinnenweb en wat klimop blaadjes. Om de label af te werken heb ik nog de mooie doily pons van Vaessen Creative gebruikt.

Wil je deze creatie ook graag maken? Je kunt hier de video terug kijken:




Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven. Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Noor! Design - Autumn - Klimop Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Autumn - Herfstpaddestoelen Noor! Design - Grasrand Noor! Design - Paperpad A4 - Beautifall Noor! Design - Vintage plaatjes - Set Season Greetings Joy! Crafts - Artificial Flower - Naturel Besjes Studio Light - Diny`s Signature Collection - Clearstamp STAMPDS03 WOW embossingpoeder - Bright White - Super Fine Versamark - Inktkussen Dazzle - Champagne Vaessen Creative - Randpons - Doily We R Memory Keepers - Eyelets Standard - Brown Crop-A-Dile - Hole Punch & Eyelet Setter - Aqua Stansmal CraftEmotions - Randen Cirkel Card 5x10cm Noor! Design - Blauwe mal - Sierrand

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Wow gaaf zeg ja die ga ik zeker een keer maken

DreamNT zei

The article is very good, and very interesting. One of the most interesting articles that I have.









คาสิโนออนไลน์

Nicolette zei

Wauw! Wat een geweldige herfstkaart, Jenine! Echt heel mooi!

Lieve groet, Nicolette