Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 17 november 2018

Challenge 79 Paddenstoelen

Hallo allemaal!

Bij HobbyVision op het blog loopt er deze maand  (tot 18 november 2018) een challenge.
De challenge luidt als volgt: Verwerk paddenstoelen op je creatie.

Een challenge wat dus ook in het teken staat van de herfst en waar sowieso paddenstoelen op moeten staan.
Wil je hier aan meedoen, neem dan even een kijkje op: http://hobbyvisiondt.blogspot.com/2018/10/hv-challenge-79-paddenstoelen-mushrooms.html 


Voor deze challenge heb ik een kaart gemaakt met de Springcard mal van Dutch Doobadoo.
De basis heb ik overgetekend op kraft cardstock.
Het designpapier 'falling leaves van Noor! Design gebruikte ik om meer kleur op de kaart te krijgen.


Het designpapier heb ik voorzien van gouden glitters.
Ook heb ik een blauw mal van Noor! Design gestanst uit kraft en gemat met bruin cardstock.
Het matten kun je doen door de stansmal op de kop op je papier te leggen. Vervolgens zet je een lijn om de omtrek, knipt het uit en plakt het achter het deel dat gestansd is.

Als decoratie heb ik een knipvel van Yvonne Creations gebruikt.
Ook heb ik nog wat bloemen opgeplakt, een takje groen uitgestansd en ook nog wat versiering.

Als laatst heb ik nog het woord 'herfst' uitgestansd en geplakt op het ribbelkarton van Joy Crafts.

Ik hoop dat jullie allemaal mee doen met de challenge! 
En wie weet win je nog een leuke prijs! ( bij genoeg deelname)

Groetjes
Lisanne Geerdink


Alle gebruikte producten zijn te koop bij: www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - Spring Card Joy! Crafts - Kraft cardstock - A4 Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal Sophia Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Stansmal CraftEmotions - Alfabet Kleine letters WOC Flowers - Pale Peach Mullberry Paper Roses - 15mm Softgrip schaar - Tim Holtz - non stick - 5 Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue