Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 16 november 2018

Warm Wishes

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met mooie produkten van Studiolight. De basis van de kaart is gemaakt met de Ticketmal die ik 2x heb uitgestansd uit Cardstock.  De 2 delen heb ik langs het lint en onderaan vastgeplakt met dubbelzijdig tape zodat je een pocket krijgt. De beide zijkanten blijven op deze manier een beetje openstaan.


Voor dit model heb ik het papier van Studiolight, Winterdays gebruikt. Het plaatje op de kaart en de label komen ook uit deze serie. 


Het label het ik gemaakt met de handige 3 in 1 Label Punch van Vaessen. Verder heb ik een stans gebruikt van Noor en allerlei bloemen en frutsels die ik nog had liggen. De tekst heb ik op ribbelkarton geplakt en met foam tape op de kaart vastgemaakt.



Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden. Graag tot de volgende keer.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



Studio Light - Winter Days - Paperpad 15 x 15 cm - PPWD099 Studio Light - Winter Days - Stansvel EASYWD638 Vaessen Creative - 3-in-1 Label Punch - Geschulpt Scor-tape - Double sided adhesive - 3/8 Joy! Crafts - Artificial Flower - Naturel Besjes Joy! Crafts - Kraft papier A4 Joy! Crafts - Artificial Flower - Naturel Spiraal Hobbyjournaal - Foam tape - 2mm