Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 27 december 2018

#HVWinterChallenge challenge 2

Zondag 9 december is de #HVWinterChallenge2018 van start gegaan.
Een challenge waarbij ik elke zondag en woensdag om 10 uur 's ochtends een nieuwe challenge bekend maak.
Er zijn 6 momenten waarop er een nieuwe challenge bekend wordt gemaakt.
Het totale project kan t/m 6 januari ingeleverd worden op onze Create it with HobbyVision pagina.
Onder alle inzendingen verloot ik een prijs!



De uitdaging voor de tweede challenge is:
- Snijd een stuk cardstock of kraft van 13 x 12 cm.
- Snijd een stuk designpapier van 12,5 x 11,5 cm.
 - Plak deze delen op elkaar.
- Maak gaatjes aan de bovenkant op 3 en 10 cm, 1 cm van de bovenkant af.
- Maak gaatjes aan de onderkant op 3 en 10 cm, 1 cm van de onderkant af.
LET OP DAT JE NIKS OVER DE GAATJES HEEN PLAKT!
- Verwerk sneeuw op je creatie.


Heb je dit allemaal gedaan? Dan mag je, je creatie nog op eigen idee versieren.
Wil je meedoen en een prijs winnen? Dan kun je de foto in dit album plaatsen: https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.2101221403234202&type=3 


Voor deze challenge heb ik de volgende kaart gemaakt:


Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt en het designpapier 'wonderland' van Kaiserkraft.  De randen heb ik rafelig gemaakt en met crackle paint voorzien. Ook heb ik een blauwe randmal van Noor! Design tussen het cardstock en desingpapier geplakt. 
Voordat ik met de decoratie ben begonnen heb ik de gaatjes gemaakt op 3 en 10 cm, 1 cm van de onderkant.
En op 3 en 10 cm, 1 cm van de bovenkant.

Verder heb ik wat bomen, een hek en een rendier gebruikt. 
Hiervoor heb ik het zelfde papier gebruikt als bij de eerste challenge. 
Dit zorgt ervoor dat het uiteindelijke 1 geheel wordt.

Op alle onderdelen heb ik verschillende soorten 'sneeuw' terug laten komen.
Dit heb ik gedaan met gesso, snowflakes, stansmallen en fluffy.


Dit was de uitwerking van de 2e HVWinterChallenge.
Binnenkort kun je ook de uitwerking van de andere challenges vinden.


Alle gebruikte materialen zijn te koop bij www.hobbyvision.nl  Als je op de afbeelding klikt, kom je bij het juiste product terecht.
Linnenkarton CraftEmotions (10 vel) - 30,5 x 30,5 - Wit   Collection Kit - Kaisercraft - Wonderland Viva Decor - Facetten Lack Transparant - 112200050  Vaessen Creative - Screw Hole Punch 3 tips (2mm,3mm,4mm) Joy! Crafts - Paper Distresser Joy! Crafts - Kraft papier A4      
Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Effect snow 28ml/tube Decoration Snow 3-5 mm 30 gram     





1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel leuk. Ik doe helaas dit keer niet mee, had even geen tijd en was geveld door een licht griepje. Volgende keer maar weer. Groetjes Betha