Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 december 2018

kaart met dieptes

Hoi wat leuk dat je weer komt kijken.
Ik zag pas geleden een kaart op insta voorbij komen en dacht dat is een leuk voorbeeld.
Het is een kaart met dieptes.





Ik zal vertellen hoe ik dit heb gedaan en het is vrij simpel.
ik heb 4 vellen papier genomen van 15-15 cm.
3 vellen ervan heb ik een rondje uitgeknipt, wel zo zodat ze elkaar net iets verlopen.
het eerste rondje is 10 cm, de tweede 10,5 cm en de derde is 11 cm.

Daarna heb ik alle stukjes papier beplakt met design papier. 
Vervolgens heb ik de velletjes op elkaar geplakt met foam tape.
het velletje met het grootste rondje komt bovenop.
Daarna kun je het versieren.
en het leuke is dat je tussen alle rondjes een stansje of iets anders leuks kan steken., waardoor je dus dieptes krijgt in je kaart.
Het sneeuw op mijn kaarten heb ik gemaakt met fluffy stuff, wat echt een leuk effect geeft



Scrappapier 13@rts - Until Dawn by Aida Domisiewicz - Paper Elements 2  Scrappapier 13@rts - Until Dawn by Aida Domisiewicz - Paper Elements 1  Scrappapier 13@rts - Until Dawn by Aida Domisiewicz - All Good Things  Prima Marketing - Santa Baby - Ephemera Cardstock Die-Cuts 61/Pkg  Prima Marketing - Santa Baby - Paperpad A4    Scrappapier Prima Marketing - Santa Baby - Xmas Magic  Tule - 5cm breed - Lichtroze  Tule - 5cm breed - Zwart  Tule - 5cm breed - Wit  Joy! Crafts - Foam tape 1mm   JeJe - Foampads 5mm x 5mm x 2mm dik  Cosmic Shimmer - Gilding Flakes - Flake & Glitter Glues 30ml

 

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart en hele mooie kleuren! Groetjes Betha

Judith zei

Hele mooie kaarten geworden.
Groetjes van Judith

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een ontzettend gaaf idee en erg leuk dat je dit wilt delen. Dank je wel