Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 27 december 2018

sterren album

Hoi allemaal,

Ik ben onlangs aan de slag geweest met het "sterren album" 
15 jaar geleden, toen ik begon met scrapbooking, was dit mijn eerste workshop die ik gevolgd heb.
 Ik heb hem toen in een ander formaat gemaakt, dit keer is mijn album 10 x 15 cm.

(Zie dit YouTube filmpje waarbij een soortgelijk album wordt gemaakt, deze kun je in elke willekeurig formaat maken: https://youtu.be/eSuSEK8DbWs

Ik vond het papier van 13 @rts erg leuk om daarvoor te gebruiken. Voor de kaft heb ik het kleine blok gebruikt, en voor de binnen pagina's een groot vel.

Alle pagina's aan de binnenkant zijn hetzelfde, en op iedere pagina is er op de rechterkant plek voor een foto, ik moet ze nog afdrukken dat wil ik graag in zwart/wit gaan doen.

De stanzen die ik heb gebruikt zijn van MFT die heb ik lang geleden al eens gekregen en vond ik mooi bij het papier passen. (MFT-703 & MFT-407)
 Op de voorkant heb ik nog een tekst geplakt van Tim Holtz. Ook heb ik nog wat borduurgaren gebruikt en een paar sequins om het op te leuken. 

Groetjes Patricia


                                                                 voorkant album

                                                                binnenkant album

                                                           album vanaf bovenkant (open)




                                                                           


Wat heb ik gebruikt:


Scrappapier 13@rts - His & Hers Remastered - Letterbase  13@rts - Paperpad 6 Tim Holtz - Idea-Ology - Chipboard Quote Chips (58/Pkg)Florence Cardstock - Texture 12x12Florence Cardstock - Texture 12x12
28 Lilac Lane - Premium Sequins 20g - Rusty Mettler Metallic 9924 (A1/14) Chipboard Medium Weight - Neutral - 30,5 x 30,5 cmScor-Tape - 1/8Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6

Geen opmerkingen: