Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 17 januari 2019

#52weeksofjournal - Make your Mark

Ik heb al een tijdje de Planner van Elizabeth Craft Designs in huis, maar ik had hier nog steeds geen exacte invulling voor bedacht. Nu zal ik een hele leuke Challenge voorbij komen van Charlene van der Vorst waarbij ze een #52weeksofjournaling heeft bedacht. 52 weken iets leuks maken in je Planner. Op die manier heb je aan het eind van het jaar een mooie gevulde Planner.

Dit sprak mij wel enorm aan en ben aan de slag gegaan om er mooie momenten in te gaan verwerken. Of ik elke week met papier en foto's ga werken? Dat weet ik nog niet, ik laat gewoon mijn creativiteit elke week de vrij loop gaan. En of ik elke week red? Geen idee, maar anders verwerk ik dan gewoon een keer 2 weken op 1 pagina.



De eerste challenge is Make your mark. Dus eigenlijk je persoonlijke handtekening / herkenning. Nou ik denk dat jullie allemaal mijn stijl wel herkennen in deze pagina. Ook heb ik heel bewust handgeschreven de tekst erop gezet.

De basis van de kaarten heb ik uitgestansd uit Kraft Cardstock van Vaessen Creative en daarop heb ik een wit aquarelpapier geplakt. Hierop heb ik de achtergrond gemaakt met de Distress Oxide - Ground Espresso. Het prachtige design papier wat ik heb gebruikt is van Kaisercraft - Memory Lane. Ook de die-cuts zijn van deze lijn.



Ik heb op deze pagina een oude foto van mijn vader gebruikt. Ik kwam deze tegen en vond hem gewoon zo leuk om te gaan verwerken. Ook heb ik achter de foto nog wat ribbelkarton verwerkt, een mooie chipboard klok en een label.


Aan de rechterkant heb ik nog een pocket gemaakt, hiervoor heb ik de stansmallen van Elizabeth Craft Design gebruikt.

Wil je ook meedoen met deze Challenge? Of meer hierover weten? Meld je dan aan voor de groep van Charlene van der Vorst:





Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven. Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Kaisercraft - Memory Lane - Cardstock Stickers Scrappapier Kaisercraft - Memory Lane - Lakeside Scrappapier Kaisercraft - Memory Lane - Misty Rose Kaisercraft - Memory Lane - Collectables Cardstock Die-Cuts Scrappapier Kaisercraft - Memory Lane - Tranquility Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Chipboard 13@rts - His&Hers by Olga Heldwein - 30x30 cm Elizabeth Craft Designs - Planner Essential Dies 5 Elizabeth Craft Designs - Planner Essential Dies 2 Elizabeth Craft Designs - Planner Essential Dies 1 Elizabeth Craft Designs - Planner 1 Champagne Distress Oxides Ink Pad - Ground Espresso WaterArt Aquarelpapier - 20 sheets / A4 / 185 grs 

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi en wat een goede "challenge" deze 52 weken kalender!! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Gaaf gedaan. Leuk idee

Judith zei

Onwijs leuk geworden, ben er ook druk mee bezig erg leuk om te doen. Vind alle stijlen die voorbij komen ook zo bijzonder.
Groetjes van Judith

zoetje zei

Heel leuk en heel mooie werkjes .Knap gedaan
groetjes van Chantal