Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 16 januari 2019

Prachtig vloerkleed

Vandaag mag ik jullie het prachtige vloerkleed laten zien die ik gemaakt heb.


Dit vloerkleed heb ik gemaakt naar het idee van CutiePie Design. Alleen heb ik het patroon helemaal aangepast en verandert omdat ik een heel ander soort garen heb gebruikt en een hele andere maat haaknaald.
Wij kregen het geweldige garen Tout de Suite van Katia binnen en hier moest natuurlijk wel wat moois mee gemaakt worden. Die uitdaging ging ik graag aan.
Breiwol Katia - Tout de Suite - Kleur 120
Tout de Suite is een hele mooie dikke draad die geschikt is voor naald 12-15. Er zit 200 gram op een bol en 60 meter. Voor dit vloerkleed heb ik 7 bollen gebruikt. Hij wordt dan ongeveer 1 meter in doorsnee. Het garen is in verschillende kleuren verkrijgbaar.
Het vloerkleed is super lekker zacht aan je voeten. Het patroon krijg je bij aanschaf van het garen in de winkel. Dus houd je van een super zacht en stoer vloerkleed, ga dan snel naar de link hieronder van het garen om te bestellen!!



Heel veel haakplezier alvast!!!

Breiwol Katia - Tout de Suite - Kleur 120Clover - Amour Haaknaald - 12 mm

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Heel erg mooi.knap dat je dit kan

Angélique zei

Lekker stoer, ik houd daar wel van.