Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 22 maart 2019

Create Happiness



Laatst maakte ik een albumpje met deze gave lijn, create happiness,  van Studio Light, en ik had de schik zo te pakken dat ik er ook nog een lay-out van heb gemaakt!


Ik heb een wit vel genomen en ben met de oxides aan de slag gegaan.
Vervolgens ben ik met de stempels uit dezelfde serie aan de randen en in het midden gaan stempelen.
Die heb ik hier en daar ingekleurd met de posca stiften.


Bij de set zit ook een doosje met allemaal die cuts.
Ik vind het dan zo leuk om met de rolletjes tape aan de slag te gaan, ik scheur gewoon kleine stukjes eraf en plak het gedeeltelijk over elkaar heen.


Ik heb verschillende stukken papier over elkaar heen geplakt en een stuk open gescheurd, dit geeft een leuk effect. Ook hier heb ik weer een die cut en stukken tape over elkaar heen geplakt.


De leuke stans die er in 2 maten bij zit  heb ik gebruikt voor onze foto, is net weer even anders dat gewoon recht. Ook hier weer stukjes tape geplakt.
Daarna ben ik met verschillende kleuren posca pennen gaan spetteren, ik vind dat dat helemaal afmaakt.

 Leuk dat je weer even kwam kijken!
liefs Peggy


Studio Light - Washi Tape - Create Happiness nr.02 Studio Light - Washi Tape - Create Happiness nr.01 Studio Light - Cutting Stencil - Create Happiness nr.160  Studio Light - Die Cut Paper Set - Photo`s ,Labels & Extras nr.648  Studio Light - Clearstempel A6 - Create Happiness nr.348   Studio Light - Paper Pad 36 vel - Create Happiness PPCR112   Studio Light - Paper Pad 36 vel - Create Happiness PPCR111   

Posca Verfmarker - Extra Fijne Conische Punt 0.7 - 1mm - Geel  Posca Verfmarker - Extra Fijne Conische Punt 0.7 - 1mm - Roze







2 opmerkingen:

hellendegraaf@gmail.com zei

Mooi zeg

Dora zei

O...Dit is ook heel mooi gemaakt. Prachtige eenheid.