Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 23 maart 2019

Happy birthday with a beer

Hallo allemaal!

Vandaag laat ik jullie weer een nieuwe creatie zien.
Voor deze creatie heb ik weer van allerlei producten gebruikt en gecombineerd. 
Allereerst ben ik begonnen met een stuk papier uit het A5 stansblok van Studiolight.
Hierop heb ik een afbeelding uit hetzelfde blok gelegd. 

Wat ik altijd fijn vind is alles eerst neerleggen tot het naar mijn smaak is.
Ik vind het niet prettig werken om meteen alles vast te plakken. 
Ook een klein geval van twijfelkont hihi. 


Vervolgens heb ik zwart papier geƫmbost met de embossingsfolder van Veassen.
Het geƫmboste gedeelte heb ik voorzien van wax van finnabair.
Het papier heb ik later in stukken gescheurd en onder de afbeelding gelegd. 
Hierdoor lijkt niet alles plat.



Ook heb ik op de kaart een aantal tandwielen en lampjes verwerkt. Dit heb ik gestanst uit stevig zwart papier.
De tandwielen ( van Sizzix)  heb ik voorzien met de gilding flakes. De gilding flakes breng je op met een speciale lijm (de nuvo glue pen). De lijm laat je er een paar seconden op zitten en vervolgend strooi je de gilding flakes erover. Met een harde kwast ( Nuvo) ga je over de flakes heen zodat de overtollige flakes eraf zijn. 
Bij een aantal tandwielen heb ik nog wat wax ( die ik ook bij de embossingfolder stukjes heb gebruikt) aangebracht. 
De lampjes ( Studio Light)  heb ik op dezelfde manier bewerkt.  
Als laatst heb ik ook nog wat plaatjes uit het A5 stansblok gehaald, zoals de bierflesjes, tandwielen en tekst 'happy birthday', 

Achter dit geheel heb ik een mat laagje met glanskarton gedaan en een stuk zwart cardstock.
Met als resultaat een super leuke verjaardagskaart die ik ook al cadeau heb gegeven.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart! Verder naar onder kun je alle gebruikte materialen nog terug vinden.


Tot een volgende keer!

Liefs Lisanne 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht!
CraftEmotions - Cardstock GLAD - 30,5x30,5cm - Zwart (10 vel)  Stansblok - Studio Light - A5 Industrial 3.0  Vaessen Creative - Embossing folder 3x5" - Wheat Finnabair - Art Alchemy Metallique Wax - Firebird      Sizzix - Thinlits Die Set - Gearhead (22PK)  Cosmic Shimmer - Gilding Flakes - Summer Meadow Nuvo - Glue pen - Medium tip Nuvo - Dual Tipped Blender Brush - Borstel 979N Vaessen Creative - Mirror paper 140g A4 - Bronze  
   

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Lisanne wat een gave kaart

Judith zei

Gaaf en stoere kaart geworden.
Groetjes van Judith